Gå til innhold

Bioshock 2: Så pent at øynene detter ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel litt drøyt å prøve å anmelde spillet uten å ha spilt 1eren , å i det heletatt spille 2eren uten å først spilt gjennom 1eren er igrunnen litt drøyt :p

 

Hvorfor det?

 

At anmelderen burde ha spilt 1eren før han legger ut på en anmeldelse sier vel strengt tatt seg selv.

 

Men på 2eren blir en ikke introdusert til noe av hva Rapture er eller innebærer , hva som har skjedd og virker bare generelt som utvikleren har lagt opp til at du skulle ha spilt eneren før du spiller 2ere. jeg vet vertfall at om jeg hadde spilt gjennom 2eren uten å spilt 1eren hadde dette ødelagt en stor del av spilloplevelsen for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel litt drøyt å prøve å anmelde spillet uten å ha spilt 1eren , å i det heletatt spille 2eren uten å først spilt gjennom 1eren er igrunnen litt drøyt :p

 

Hvorfor det?

 

At anmelderen burde ha spilt 1eren før han legger ut på en anmeldelse sier vel strengt tatt seg selv.

 

Men på 2eren blir en ikke introdusert til noe av hva Rapture er eller innebærer , hva som har skjedd og virker bare generelt som utvikleren har lagt opp til at du skulle ha spilt eneren før du spiller 2ere. jeg vet vertfall at om jeg hadde spilt gjennom 2eren uten å spilt 1eren hadde dette ødelagt en stor del av spilloplevelsen for meg.

Helt enig! Synes faktisk så godt som hele anmeldelsen kan kastes i vasken uten å ha spillt eneren først.

"En undervannsby", heter Rapture og det burde han ha visst. Det hører også med i historien -hvordan- han havnet der.

"Postapokalyptist"? Verden har så slettes ikke gått under, men det vet han ikke, han har jo ikke spillt det før...

 

Grafikken er jo ikke så mye bedre enn eneren, dette kunne vært sagt noe om, hvilke punkter de har forbedret seg, hvordan storylinen er i forhold til eneren, vil de som spillte eneren like den bedre enn de som ikke spillte den osvosvosvosvosv!!!

 

Forbanna møkk disse videoanmeldelsene

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...