Gå til innhold

Kommentartråd: Chevrolet Computer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spennende prosjekt! :)

 

Og ikke minst lekkert utstyr du har tilgang til.

 

EDIT: Ble en liten feil når jeg flyttet noen innlegg fra kommentartråden, jobber med saken.

 

Hehe. har alt jeg trenger:P faktisk! laser,saks,ikke minst stål, tig, gass og gud vet hva:D

 

Rupro er i meldal/løkken, rupro er altså en bedrift som leverer kjøkken,vasker,skap og diverse i rustfritt stål!:D

Endret av Vegard115
Lenke til kommentar
Ok :) skjønner jeg er snart ferdig med PIN :) og da er det vel tid for lærlingplass :)

 

men kommer ikke kabinettet til og bli veldig tungt i rustfrittstål?

 

Hehe;) der sier du noe ja. Kabinette blir ikke så tungt:P har et kabienett på 28kg uten noe inne i nå;) men det er altså 78x20x65 da. Bli litt vekt av det også. Kan si att det blir vell fort samme tyngde:D vist det blir for heavy må jeg begynne og pumpe noe jern;).

 

 

 

LAKK ELLER IKKE LAKK?

Lenke til kommentar
haha :) ja må nok begynne med det da :)

 

jeg syns du skal polere det ;) hadde vært kult :)

 

Tenker på og ha en svart "filter" det som er innen for logoen! og polerte sider:P det har vært hot også!. Skal sove på det. Går det ann og lage en avstemmning her?

Gull hadde vore betre imo.

 

God jobb med kabinetett så langt.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Dette prosjektet kunne blitt awesome as hell om du hadde droppet den logoen på siden og gitt kabinettet et annet tema enn bil. Bil og PC funker sjeldent sammen synes jeg, og blir som regel harry. Men for å være litt hyggelig da, så ser kabinettet veldig bra ut sett bort i fra Chevy-logoen. Gleder meg til å se hvordan dette blir, og det du lærer nå kan du jo bruke videre i et annet prosjekt? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...