Gå til innhold

Forslag til programmeringsprosjekt?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fortiden endel tid til overs og har funnet ut at jeg har lyst til å prøve meg på ett programmeringsprosjekt men er ikke helt sikker på hva jeg skal lage ennå.

Jeg har lyst til å prøve å lage noe nytt som ikke finnes fra før og som kan ha potensiale til å kunne bli stort.

 

Det jeg da lurer på er om det er noen som har forslag til noe nytt som kunne være velkommen her på internett? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skynet er noe jeg alltid har ønsket å lage selv, og jeg tror det har potensiale til å kunne bli veldig, veldig stort. Jeg har også en idé om noe som jeg kaller for «The matrix», som er en tenkt virtuell verden som jeg også tror kan slå skikkelig an.

 

Menneh, fra fakta til faen. Jeg synes det virker artig å lage en brannmur (eller, egentlig noe som kan snappe opp og videresende eller droppe pakker), for så å spesialisere denne til å f.eks. oppdage og forhindre DDoS-angrep. Jeg har sett litt på denne saken her.

Lenke til kommentar

Hva med en løsning som synkroniserer flere Exchange-kontoer(kalender, kontakter og e-post, og på kryss av servere og AD'er) med hverandre og mot for eks GMail uavhengig av å ha en klientmaskin installert med et sync verktøy?

 

Dvs, en tjeneste hvor du registrerer deg og som aktivt sørger for at utvalgt innhold på forskjellige kontoer er synkronisert med hverandre. Som faktisk funker. Det hadde eg kjøpt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har fortiden endel tid til overs og har funnet ut at jeg har lyst til å prøve meg på ett programmeringsprosjekt men er ikke helt sikker på hva jeg skal lage ennå.

Jeg har lyst til å prøve å lage noe nytt som ikke finnes fra før og som kan ha potensiale til å kunne bli stort.

 

Det jeg da lurer på er om det er noen som har forslag til noe nytt som kunne være velkommen her på internett? :)

 

Hvis jeg satt på en ide til noe som kunne bli stort, så tror jeg neppe at jeg ville fortelle det til deg.

 

W

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...