Gå til innhold

Scopetråden - diskuter ulike måter å scope på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skjønner ikke helt hva pentascoper er vitsen med.

hvis du har skutt 5 ganger, og du har kjangs til en til. hvofor ikke skyte han og??

quick eller hardscoper mest selv

Det handler jo også litt om statsa. Hvis du ser en til og dram fram scopet og blir skutt sjøl, så får du plutselig 1 death og 5 kills.

Skrevet

Nemlig. "Defensive gameplay" som det kalles. N00ber kaller det for camping men camping er å sitte å passe på èn dør, pentascoping sitter du å ser ut over et stort omeråde men sitter ikke veldig synlig

Skrevet

Jeg må bare spørre...men hvorfor må man ha navn på alt dette? Og hva er egentlig poenget...har spilt veldig lite MW2, endelig fått kjøpt meg det nå...

Skrevet
Noen som har testa nukescoping?

hva er det?

Det vil si at man scoper inn på nuken akkurat da den sprenger slik at skjermen blir helt hvit. Unødvendig men artig ;D

Skrevet

Haha, kjært barn har mange navn antar jeg. Her går det omtrent kun i hardscoping, litt quick. Liker som regel å være garantert at jeg får et kill før jeg trykker på avtrekkeren.

Skrevet
Haha, kjært barn har mange navn antar jeg. Her går det omtrent kun i hardscoping, litt quick. Liker som regel å være garantert at jeg får et kill før jeg trykker på avtrekkeren.

Kanskje pentascoping er noe for deg? ;D

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...