Gå til innhold

får ikke satt tilbake til normal


prz

Anbefalte innlegg

jeg har en xp2k og prøvde å sette ned farta til 1.2ghz(fra 1.6), når jeg så skulle sette den opp til 1.6 igjen, får jeg bare svart skjerm?! :cry:

er det noen som kan hjelpe meg? jeg har allerede prøvd å resette hele cmos. hvis jeg stiller manuelt til 133/33 funker ikke det heller men 100/33 funker helt fint.

 

Asus A7V333

AMD Athlon XP 2000+

512 DDR TwinMOS

 

lurer du på noe så spørr :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å flashe til nyeste bios, funka ikke. Jeg har prøvd å resette cmos HELT, funka ikke. hva mente du oppi der med 'arkene' ? :roll:

Jeg har jo kjørt på 1.6 leenge før jeg satte den ned, og så har jeg jo bare glemt å sette den tilbake.. men nå vil den jo, som sagt, ikke gå opp til 1.6 gjen :(

Lenke til kommentar

Hva mener du med at du prøvde å flashe bios? fikk du ikke flashet?

Du sier at du har resatt bios "helt"...klarer du å resette bios delvis?

 

Anyway... napp ut all støm, ta ut coms batteri i noen sek(5-10). Med powerknappen på psu inne...trykk på powerknappen på kabinettet for å lade ut HK... sett in coms batteri inn med kabler og start opp ...

fix und fertig!

 

PS! Om du har fikla med jumpere på HK så må du nok sette disse til default igjen...(les manual)

Lenke til kommentar
Hva mener du med at du prøvde å flashe bios? fikk du ikke flashet?

Du sier at du har resatt bios "helt"...klarer du å resette bios delvis?

 

Anyway... napp ut all støm, ta ut coms batteri i noen sek(5-10). Med powerknappen på psu inne...trykk på powerknappen på kabinettet for å lade ut HK... sett in coms batteri inn med kabler og start opp ...

fix und fertig!

 

PS! Om du har fikla med jumpere på HK så må du nok sette disse til default igjen...(les manual)

 

Heh.. har flasha den, ja. og jeg har resetta biosen slik at jeg må stille klokke osv osv på nytt t.o.m cpu (stod sånn "..new cpu bla bla". men det funker jo ikke! selv om jeg prøver nøyaktig det du sier, og det HELLER ikke funker... hva er galt da? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...