Gå til innhold

Hjelp med iTunes (Føre over bare det jeg vil ha)


Anbefalte innlegg

Yes, nå er det slik at jeg har kjøpt meg en iPod, og jeg har mer musikk i iTunes-biblioteket enn jeg har plass på iPoden. Og finnes det noen smarte måter å velge hvilke album jeg selv vil ha på iPoden?

 

Jeg har kommet borti to problemer når jeg har prøvd dette, og det er at:

 

1) Jeg kan velge artister, men ikke album, noe som er drit når jeg bare vil ha et par album av artisten f.eks.

 

2) For å få frem hele den remsa med artister og slikt i iTunes når man skal føre over slik, så må jeg skru opp skjermoppløsningen, for alt kommer ikke med. Tullete, ræva, og kvalmt.

 

Hjelp, hjelp. Huhei, huhei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yes, nå er det slik at jeg har kjøpt meg en iPod, og jeg har mer musikk i iTunes-biblioteket enn jeg har plass på iPoden. Og finnes det noen smarte måter å velge hvilke album jeg selv vil ha på iPoden?

 

Jeg har kommet borti to problemer når jeg har prøvd dette, og det er at:

 

1) Jeg kan velge artister, men ikke album, noe som er drit når jeg bare vil ha et par album av artisten f.eks.

 

2) For å få frem hele den remsa med artister og slikt i iTunes når man skal føre over slik, så må jeg skru opp skjermoppløsningen, for alt kommer ikke med. Tullete, ræva, og kvalmt.

 

Hjelp, hjelp. Huhei, huhei!

 

Først av alt: Ja, itunes er helt på trynet.

Det du gjør er å lage din egen spilleliste der du legger inn kun det du vil ha. Når du kobler til ipoden for første gang så velger du at du vil fikse alt manuelt. Det tar tid men er den beste måten.

Håper det var en slags svar på problemet.

Lenke til kommentar

Det du gjør er å krysse av for "manuell håndtering av musikk og videoer" og "synkroniser kun avkryssede sanger og videoer". Disse finner du i "oversikt" fanen når du har ipoden oppe i itunes. Så går du i biblioteket og krysser av alle de sangene du ønsker å overføre. Så går du til fanen "musikk" og passer på at "hele musikkbiblioteket" er valgt i synkroniser musikk valgene, altså ikke kryss av på "markerte spillelister, artister og sjangre".

 

Håper dette hjelper. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...