Gå til innhold

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, hvordan er den forskjellig fra IS USM?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tar du bilder av, og hvor seriøst driver du med det? Folk flest vil være vel så godt tjent med den gamle versjonen, og prisen på den nye ved lansering vil nok være tullete høy en stund fremover... 2.8 IS versjon 1 fåes for 8-12000 på bruktmarkedet.

 

Tar endel bilder av modellfly og og på flyshow, også noe fugler. Men veldig seriøst driver jeg vel ikke. Men når det kommer en ny versjon av noe man vurderer å kjøpe, så vil jeg gjerne undersøke om det er verd å vente på. Men med den syhøye prisen som nevnes her i starten, så må jeg enten vente eller gå for den gamle. Må nok innrømme at jeg er litt utstyrsfrik også da. Men jeg har brent meg stygt på uorginal optikk før.

Lenke til kommentar
Hva tar du bilder av, og hvor seriøst driver du med det? Folk flest vil være vel så godt tjent med den gamle versjonen, og prisen på den nye ved lansering vil nok være tullete høy en stund fremover... 2.8 IS versjon 1 fåes for 8-12000 på bruktmarkedet.

 

Hvilke bruktmarkeder vil du anbefale å se på?

Lenke til kommentar

foto.no er der det er størst sjanse for å finne gode kjøp. finn.no har en del, men de fleste som legger ut ting der forventer å få nypris eller kanskje til og med nypris med fortjeneste.

 

Ett lurt triks er å legge ut "ønskes kjøpt"-annonse på foto.no. Jeg har gjort det tre ganger, to av dem fikk jeg kanontilbud innen ett døgn, det tredje fikk jeg napp på innen en uke.

Lenke til kommentar
foto.no er der det er størst sjanse for å finne gode kjøp. finn.no har en del, men de fleste som legger ut ting der forventer å få nypris eller kanskje til og med nypris med fortjeneste.

 

Ett lurt triks er å legge ut "ønskes kjøpt"-annonse på foto.no. Jeg har gjort det tre ganger, to av dem fikk jeg kanontilbud innen ett døgn, det tredje fikk jeg napp på innen en uke.

 

Takk for det, skal sjekke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...