Gå til innhold

Hva synes dere om dette beltet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endrer dere deres mening om jeg sier at jeg er 15år gammel?

Trokke det hadde sett så veldig bra ut med skinnbelte når jeg bare er 15 år.. Men bare ta utgangspunkt i sånn typisk ''ungdom stil''. Jeg synes personlig at jeg hadde sett bra ut i den ^^

 

Jeg tror absolutt det andre beltet som ble anbefalt kan passe fint selvom du er 15 år, skal ikke ha så mye å si. Likte ikke det første beltet selv.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva slags kjøn du er deathshot, men min mening er at på ei jente kunne det funket, på en gutt, nei, det hadde blitt stygt

KANSKJE på enkelte klær av tyen "ikke hverdagsklær".

Men jeg hadde ihvertfal ikke kjøpt det (hadde ikke kjøpt belte til 1200 uansett da:P).

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva slags kjøn du er deathshot, men min mening er at på ei jente kunne det funket, på en gutt, nei, det hadde blitt stygt

KANSKJE på enkelte klær av tyen "ikke hverdagsklær".

Men jeg hadde ihvertfal ikke kjøpt det (hadde ikke kjøpt belte til 1200 uansett da:P).

 

Hva er typen " ikke hverdagsklær"? For jeg ser nemlig ikke helt hva det kan være, som samtidig skal passe til dette belte. Deathshot er forsåvidt en gutt.

Lenke til kommentar

Jeg synes slike belter med mønster irriterer antrekket. 15 år selv, og synes ikke skinn er formelt i det hele tatt. Det er tøft, og passer til alt.

 

Men herregud, da mann. 1200 for et belte! Er du mentalt syk?! Det tror jeg er det dyreste beltet jeg noen gang har hørt om. Prøv å spar deg litt på merkegalskapen. Beltet er ikke viktigst.

Lenke til kommentar
Trenger ikke flashe beltet for at man legger merke til det, da. Herregud, mann :p

Man ser beltet mitt selv om jeg ikke sægger, du står ikke akkurat som en statue hele dagen.

Kan hende jeg bomma nå, menne...

 

However, om du vil være 'kul', så for all del bruk 1200 spenn på noe jeg vil anse som waste...

 

Sant det, men nå er jo monogram belter lagt for å vises da ;) Er ikke akkurat et veldig diskret belte. Syntes bare som du selv sier, at det er galskap å bruke 1200,- for et belte som ikke er noe pent eller "kult".

Lenke til kommentar

Tja, sagger litt, men ikke overdrevent.. Og ja, beltene mine er ganske tilsynelatende.. Menne, jeg husker å ha sett en fyr med en slik belte, og det synes jeg var ganske fett!

Har jo to venner som også har vurdert å kjøpe denne.. Tror dette er forskjell fra personer til personer jeg ass:p

Husker sist D&B Klokka jeg bestilte og la den ut her for å høre deres kommentarer, og tro meg, de var neppe positive :p

Lenke til kommentar
ser for meg litt sånn gammeldags lys dress for overklassen.

 

Har ikke noe annet å si enn WTF? For det første skal tilbehør bli plainere jo mer formelt antrekket er, så beltet hadde aldeles ikke passet til en dress, og for det andre, hva skal det der i det hele tatt bety?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...