Gå til innhold

Tips til bra singleplayer FPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens

Lurer på om noen har ett godt tips på ett nytt singleplayer FPS? Gjerne med tema verdenskrig (1 eller 2)? Må ha noe å gjøre i helga, så må ned å kjøpe meg ett spill før det stenger.

-Avion-

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Call of Duty 1 og 2, Medal of Honor: Airborne, Brothers in Arms (alle).

Det er de jeg kom på i farta.

Støtter Call of Duty 1 ( og 2 da ) og Brothers in Arms! Har riktig nok bare spillt Hell's Highway, men bra var det!

Skrevet (endret)

Wolfenstein: Enemy Territory.

Gratisspill som har eksistert siden 2003 som omhandler andre verdenskrig. Spillet har fortsatt et veldig stort gamingmiljø tross dets alder. Trenger du hjelp til å installere, finne servere også videre er det bare å joine #et.no på Quakenet. :)

Ellers er CoD2 å anbefale.

Endret av Zodiiac
Skrevet (endret)

Battlefield 1942 kan vel knapt kalles et singleplayer-spill når singleplayer-delen av spillet egentlig bare er flerspilleren med bots hvor man spiller seg gjennom kart for kart.

Jeg stemmer for Call of Duty 1. Et av de aller beste skytespillene på PC satt til 2. verdenskrig.

Endret av Snorre
Skrevet
Battlefield 1942 kan vel knapt kalles et singleplayer-spill når singleplayer-delen av spillet egentlig bare er flerspilleren med bots hvor man spiller seg gjennom kart for kart.

Jeg stemmer for Call of Duty 1. Et av de aller beste skytespillene på PC satt til 2. verdenskrig.

hodet mitt redigerte vist bort singleplayer når jeg leste det :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...