AvIOn Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hei folkens Lurer på om noen har ett godt tips på ett nytt singleplayer FPS? Gjerne med tema verdenskrig (1 eller 2)? Må ha noe å gjøre i helga, så må ned å kjøpe meg ett spill før det stenger. -Avion-
TheCatIsALie Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Call of Duty 1 og 2, Medal of Honor: Airborne, Brothers in Arms (alle). Det er de jeg kom på i farta.
Velociraptor Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Call of Duty 1 og 2, Medal of Honor: Airborne, Brothers in Arms (alle). Det er de jeg kom på i farta. Støtter Call of Duty 1 ( og 2 da ) og Brothers in Arms! Har riktig nok bare spillt Hell's Highway, men bra var det!
Zodihax Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Wolfenstein: Enemy Territory. Gratisspill som har eksistert siden 2003 som omhandler andre verdenskrig. Spillet har fortsatt et veldig stort gamingmiljø tross dets alder. Trenger du hjelp til å installere, finne servere også videre er det bare å joine #et.no på Quakenet. Ellers er CoD2 å anbefale. Endret 6. februar 2010 av Zodiiac
Snorre Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Battlefield 1942 kan vel knapt kalles et singleplayer-spill når singleplayer-delen av spillet egentlig bare er flerspilleren med bots hvor man spiller seg gjennom kart for kart. Jeg stemmer for Call of Duty 1. Et av de aller beste skytespillene på PC satt til 2. verdenskrig. Endret 7. februar 2010 av Snorre
Sinna'gurk Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Battlefield 1942 kan vel knapt kalles et singleplayer-spill når singleplayer-delen av spillet egentlig bare er flerspilleren med bots hvor man spiller seg gjennom kart for kart. Jeg stemmer for Call of Duty 1. Et av de aller beste skytespillene på PC satt til 2. verdenskrig. hodet mitt redigerte vist bort singleplayer når jeg leste det
TheCatIsALie Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 HALF-LIFE 1 og 2 + episodene Ser ikke helt verdenskrigen, men absolutt bra spill.
Velociraptor Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 .. Gjerne med tema verdenskrig (1 eller 2)? Må ha noe å gjøre i helga, så må ned å kjøpe meg ett spill før det stenger. -Avion-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå