Gå til innhold

N97 mini vs Iphone


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg ny tlf. Jeg har egentlig ikke så veldig lyst på Iphone (selv om den har alt jeg trenger, og litt til), da absolutt alle har denne telefonen.. Har sett litt på Nokia N97 Mini, er det noen som har prøvd denne? Hvordan er den? Jeg har sett og såvidt prøvd "gamle" N97, virker som en super tlf. Men, jeg kjenner en som sliter litt med responsen på touchen, er det andre som har hatt dette problemet?

 

Er det evt andre telefoner jeg bør se på i dette segmentet?? Trenger forsåvidt ikke være touch..

 

 

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge er bra mobiler med sine styrker og svakheter, så uanset hvilken av de du velger så får du en bra mobil som du sikker blir fornøyd med.

 

I valget mellom disse 2 ville jeg nok ha valgt N97 Mini, grunnet dens slankere utforming som gjør at den ligger bedre i hånden, den har bedre kamera, den har kamera med blitz, den har fysisk utskyvbart qwerty tastatur og den har bedre lyd begge veier under telefon samtaler.

Endret av Bacchus
Lenke til kommentar
N97 og iPhone er to forskjellige telefoner. Det er derfor veldig mange telefoner i den vide kategorien du fremstiller. Så før det er mulig å gi noen gode råd må vi vite hva du skal bruke telefonen til.

 

Takk for rådet! =) I bunn og grunn så er det ringing, sms, surfing (trenger en god, rask og oversiktlig nettleser mao.), en oversiktlig og brukervennlig kalender, bra kamera, kart/GPS, mail, synkronisering, ja, det er vel egentlig det viktigste. :)

 

Om det hjelper eller gjør det enda mer komplisert å anbefale en av disse, så har jeg en Macbook Pro, noe som i seg selv sikkert sier at jeg bør velge en Iphone med tanke på at synkroniseringen mellom disse to sikkert er bedre enn ved å velge en Nokia N97 Mini.. Eller går det fint med N97 Mini mot Mac'en også tro? =)

 

Setter pris på tips og veiledning mot riktig valg av telefon, da jeg pr dags dato har en Sony Ericsson K610i, som er noe utdatert og "falleferdig"...

Lenke til kommentar
Begge er bra mobiler med sine styrker og svakheter, så uanset hvilken av de du velger så får du en bra mobil som du sikker blir fornøyd med.

 

I valget mellom disse 2 ville jeg nok ha valgt N97 Mini, grunnet dens slankere utforming som gjør at den ligger bedre i hånden, den har bedre kamera, den har kamera med blitz, den har fysisk utskyvbart qwerty tastatur og den har bedre lyd begge veier under telefon samtaler.

 

Takk for svaret, jeg har nok mest lyst på denne, men ser jo at skal man "henge med i tiden", så er det Iphone som er tingen.. Jeg får se hva jeg faller på, men som du nevner, god lyd begge veier har MYE å si! Jeg orker ikke en tlf til hvor lyden er dårlig...

Lenke til kommentar

hei jeg ville nokk ha gjort om IPhone til HTC HD2..

Litt friere mobil egentlig og enklere å bruke med vanlig pc.

Beste mobilen på markedet når det gjelder skjerm og nettsurfing.

Men er du en ihugga tekster så er vel kanskje nokia bedre med tanke på et fysisk tastatur.

Lykke til med valget :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...