Gå til innhold

Ønsker du en invitasjon til Spotify?

hernil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjenerøst av deg!

Men betyr dette at jeg som Premium-bruker faktisk har invites å dele ut? Hvor finner jeg dette? På Spotify sine sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-cWsp3HPHPAuLYuJw

-cxcbMBBJGRWpXCh3

-adPsL5m4x4HVzz3m

-d8AYmSmZuZHyaTPC

Husk å stryke over de som er brukt :cool:

Endret av wacz
  • Liker 1
Skrevet

Så forskjellen er at du på Free kan spille av ubegrenset og har tilgang til Spotify Radio, mens på Open har du ikke det, og bare 20 timer i måneden?

Stemmer! :)

Skrevet

Sjenerøst av deg!

Men betyr dette at jeg som Premium-bruker faktisk har invites å dele ut? Hvor finner jeg dette? På Spotify sine sider?

Hvis du logger inn på spotify.com så ser du helt nederst på siden. Der står det "Share Spotify". Der kan du generere keys som du kan dele med andre ;)

Skrevet

Hvordan vet man at noen har brukt invitasjonen sin? Eller ser man ikke det? Hvordan vet dere det, dere som har strøket over deres?

Skrevet

Hvordan vet man at noen har brukt invitasjonen sin? Eller ser man ikke det? Hvordan vet dere det, dere som har strøket over deres?

Eller så er folk som bruker dem så snille at de sier ifra om hvilken de bruker :thumbup:

Skrevet

Jeg ser i hvert fall ikke at noen av mine nøkler er tatt. Er de ikke gode nok kanskje? hæhæ, er det det det står på? det det det det. er det det det er? ja, det er det det er det.

Skrevet

Hei, kan noen være vennlige å sende en invitasjon's kode til meg? det over PM. Tusen Takk,

(Håper jeg ikke bryter noen retningslinjer)

Skrevet

-cWsp3HPHPAuLYuJw

-cxcbMBBJGRWpXCh3

-adPsL5m4x4HVzz3m

-d8AYmSmZuZHyaTPC

Husk å stryke over de som er brukt :cool:

Tusen Takk Wacz, jeg har brukt den nederste koden(d8AYmSmZuZHyaTPC)

Skrevet (endret)

Bare å ta:

a7uE9KErJnsU4eM4

csSVZukDUzkhdFXh

dCSyK3NXxgn5BUAG

eEdmqqN5FDeCcAsy

dWyuKUM3emdGfSna

bXNnTS5Ys6y45ks3

afYsWn5VPaTACTgp

dbyZXXqdP2pTaAhx

eMVFPEMEJqSMyFuS

eYGVbLUP7ATVWP46

aZkd7dnHc6dAx4cW

fDASX3T7WRGaCFzM

Endret av CAT0
  • Liker 1
Skrevet

de fleste gir vel slike ut til sine venner fra virkeligheten går jeg utifra, men du kan få sånn 20timer i uka greie gratis av spotify (eventuelt om du kjøper 1 måned så får du jo og en riktig konto etter d)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...