Gå til innhold

[Løst]Egen tråd for Spotify-invites?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I det siste har Spotify blitt det nye store innen musikk, mange vil ha Spotify og skriver dermed innlegg her og der for eksempel.

Dette kan by på mye kaos, senest idag erfarte jeg selv dette igjen. Vet om en forumveileder som jobber med å flette inn spørsmål etter invitasjoner, flott jobb! Men igjen, det blir kaos, synes jeg, med å ha mange invitasjoner på mange forskjellige steder.

 

Hadde det vært noe å lage en egen tråd kun for invitasjoner?

Man kan få invitasjoner i nevnte linker, men også mange andre steder her på forumet blir det etterspurt. Når tråder heter Spotify FAQ og ikke "Invite, post her!" så bør det vel kun snakkes om hjelp o.l. til Spotify?

Samme i Spotifykaféen, her er det sagt i førstepost at spørring etter invitasjoner vi bli sett på som spam og deretter slettet. Men det hjelper lite...

Er det kun jeg som finner det rotete at brukere spør overalt etter invitasjoner og synes at det bør opprettes en egen tråd for dette?

 

Natrich

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett ein del brukere som lager tråder der dei spør etter invitasjon til spotify. Så er veldig enig at ein tråd kunne lagest for invitasjon til spotify.

 

Men synest det bør vere en grense for kven som kan få invitasjonen. Sån at folk ikkje lage seg ein bruker på diskusjon kun for invite.

Lenke til kommentar

Da har jeg opprettet en tråd hvis eneste formål er å være samlested for denne typen ønsker. Rapportér poster som bør flyttes dit, eller send meg en PM så gjør jeg det selv.

 

Når det gjelder terskel for hvem som får invitasjon så blir det nok ikke noe av det. Vanskelig om ikke umulig å styre og dessuten, oppretter noen brukere for å få en invitasjon så får man se på det som en ganske enkel måte å lokke folk inn hit. Er slettes ikke så lett å komme seg bort når man først havner her ;)

 

Setter denne som løst og flytter til ferdigbehandlede saker :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...