Gå til innhold

MacBook Pro 13". vs Dell Studio XPS 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått får Den windows pcen siden jeg er en gamer men er er noen av forskjellen

 

Mac: Mest for bilde redigering høre på musikk se på filmer ect....

 

Windows: Beset for spilling Programering Musikk ect...

 

Hvis du er ungdom og ikke ser etter ++ status på skolen gå for windows ellers velg mac

Lenke til kommentar

Spiller jo ikke akkurat så alt for mye heller da. Men jeg har en stasjonær pc med Windows på. Jeg har liksom lyst på noe helt nytt. Kommer til å bruke maskin til surfing, musikk, og film, spiller ikke så mye at jeg har ikke behov for en kjempe kraftig maskin. Jeg er også klar over at jeg for mest for pengene hardware messig hvis jeg kjøper Dell maskin.

 

Er det noen som vet om Counter-Strike: Source fungerer på Mac OS?

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Spiller jo ikke akkurat så alt for mye heller da. Men jeg har en stasjonær pc med Windows på. Jeg har liksom lyst på noe helt nytt. Kommer til å bruke maskin til surfing, musikk, og film, spiller ikke så mye at jeg har ikke behov for en kjempe kraftig maskin. Jeg er også klar over at jeg for mest for pengene hardware messig hvis jeg kjøper Dell maskin.

 

Er det noen som vet om Counter-Strike: Source fungerer på Mac OS?

 

 

Takk for svar :)

 

Det er jeg ikke helt sikker på siden det er bare i windows utgave men hvet ikke om det funker og spille vis du laster ned steam fra hjemmesiden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...