Gå til innhold

Nye headphones til 1300 kr


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da mine gamle hodetelefoner, q-Jays ble ødelagt, fikk jeg penger igjen på garantien. Nå er jeg da på jakt etter noen nye til omtrent samme pris.

Budsjett: 1300 kr.

 

Størelse: Samme som q-jays, earbuds?

 

Type: Vil stenge ute mest mulig lyd

 

Bruksområde: Nesten utelukkende musikk, av og til litt film kanskje

 

Tillegsinfo: Trenger ikke mic, hører på det meste egentlig, listemusikk, pop, rock, 80talls, 70talls, 60talls, dance osv. Liker også en del rolige sanger med mye piano i osv.

 

Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Vet ikke?

 

Evt kilde: Blir i hovedsak en iPhone 3G med Spotify, i tillegg til FLAC/ALAC på iPhone og FLAC/ALAC på Mac.

 

Trivdes veldig godt med mine q-Jays, men de tålte jo ikke særlig mye, så frister ikke med dem igjen. Vil ikke ha slikt et Koss-headsett, d har jeg hatt før!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut Shure SRH440.

 

Fra stereofil:

 

Shure SRH440 er etter vår mening det beste hodetelefonkjøpet i sin klasse. SHR440 er en ekte lukket hodetelefon med meget høy lyd- og byggekvalitet til en overaskende lav pris. Lydmessig er den blant de beste lukkede hodetelefonene vi vet om med god oppløsning, stram og dyp bassrespons og en åpen, flott mellomtone.

 

Den jevne frekvensgangen og narurlige klangsignaturen gjør denne hodetelefonen til et glimrende valg til all slags musikk, samtidig som den høye effektiviteten og lave impedansen gjør den ideell til bærbare såvel som stasjonære spillere.

 

En ekstra smart funksjon er at SRH440 leveres med avtagbar "telefonledning" for lang levetid og lite kabelspagetti.

 

Evt. se på Sennheiser HD 595, litt dyrere dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...