Gå til innhold

hvor kan jeg finne classic cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta f.eks siege.. der hadde ct en apc som de kunne dure inn i garasjen og slåss derfra. Det samma var det på milita. Nå står den apc'en der bare til pynt. Det var også muligheter for å kjøre helikopter på militia. Det hang tau ned fra helikopteret slik at man kunne fire seg ned. Ct på assault hadde også en apc. Samtlige brett jeg har nevnt nå, blir totalt dominert av t, på de fleste public serverne. Før så var det heller jevnt, og da husker jeg at siege og assault var mine yndlingsbrett. Nå er vel de de verste :shrug:

 

CS har blitt dårligere med årene, ingen tvil om det, men kan fortsatt spilles. Oh my.. minnes de gode gamle dagene da P90 eide så det suste.

Lenke til kommentar
Ta f.eks siege.. der hadde ct en apc som de kunne dure inn i garasjen og slåss derfra. Det samma var det på milita. Nå står den apc'en der bare til pynt. Det var også muligheter for å kjøre helikopter på militia. Det hang tau ned fra helikopteret slik at man kunne fire seg ned. Ct på assault hadde også en apc. Samtlige brett jeg har nevnt nå, blir totalt dominert av t, på de fleste public serverne. Før så var det heller jevnt, og da husker jeg at siege og assault var mine yndlingsbrett. Nå er vel de de verste  :shrug:  

 

CS har blitt dårligere med årene, ingen tvil om det, men kan fortsatt spilles. Oh my.. minnes de gode gamle dagene da P90 eide så det suste.

Trodde det var bare APCen på siege som kunne kjøres jeg? Ihvertfall på de offisielle brettene?

Og helikopter? Er du sikker?

Såvidt jeg husker så kom kjørbare kjøretøy i beta 7 og forsvant igjen til verjon 1.0.

Og som sagt så tror jeg bare at det var APCen på siege som var mulig å kjøre, ihvertfall på de offisielle brettene.

 

Uansett så deler jeg ikke din begeistring for disse greiene, rent bortsett fra at det absolutt vekker nostalgiske minner hehe. Jeg ble ihvertfall overkjørt og/eller sittende fast (stryk det som ikke passer) av/med APC på siege nok ganger til at jeg fort ble lei hehe.

Lenke til kommentar
Ta f.eks siege.. der hadde ct en apc som de kunne dure inn i garasjen og slåss derfra.

 

Dette var bare på en versjon, tidlige utgaver av CS hadde _ikke_ APC. APC ble prøvd ut i en versjon, men fjernet igjen. Riktig avgjørelse mener jeg.

 

Det samma var det på milita. Nå står den apc'en der bare til pynt. Det var også muligheter for å kjøre helikopter på militia.

 

Tror du har spilt en modifisert utgave av Militia, så vidt jeg kan huske har det aldri vært noen av delene i de offisielle utgavene av Militia.

 

Ct på assault hadde også en apc.

 

Det samme her, Assault har aldri hatt en APC.

 

CS har blitt dårligere med årene, ingen tvil om det, men kan fortsatt spilles. Oh my.. minnes de gode gamle dagene da P90 eide så det suste.

 

Jeg mener også at CS var bedre før, og da mener jeg også før APC kom på Siege. Weapon-stay var artig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...