vikingkylling Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg kjøpte dette på impuls i dag selv om jeg har spiller både Mass Effect 2 og Star Trek Online, og kort sagt var det verdt pengene. Det minner ganske mye om God of War i selve kampene, men utforskingen er ganske likt Zelda. Det er slettes ikke negativt. Historien er idiotisk for å si det mildt, men de prøver da i det minste. Fiendene er ganske interessante, og jeg har ennå til gode å finne en boss med et "weak spot" på ryggen. Dette spillet kan anbefales til alle som liker action og er lei gamle franchies.
Allt í lagi Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Skal plukke opp dette, sammen med Bayonetta og Dante's Inferno når jeg har rettet opp i backlogen min. Forhåpentligvis er de kommet på billigsalg også da. Virker som et interessant spill, ja.
Paulex Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Har spilt det endel, er herlig i mine øyner. Hvis du likte God Of War så er det iallefall ikke en dårlig "filler" mens du venter på flere godsaker. *thumbs up*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå