Gå til innhold

Chrome blir stadig mer populær


Anbefalte innlegg

Det inkluderer hvertfall ikke meg :p Jeg opplever firefox som særdeles momentan på alle områder.. Du tror sikkert jeg tuller når jeg sier jeg har opplevd Chrome som det motsatte, men det er faktisk sant. Særlig når jeg har vært ute av det en god stund og skal inn igjen tar det lang tid for sidene å lastes inn igjen. Virker som det har lagt seg i sidevekslingsfila, mens det i FF forblir i minnet. Mulig jeg tar feil men en grunn må det hvertfall være til dette.

 

Jeg snakker forøvrig (mest) om Firefox på linux. Det finnes noen tester rundtomkring som slår fast at linux-versjonen er en del tregere enn Windows-versjonen. Når det er sagt, så bruker jeg Windows XP på jobben, og merker også der litt forskjell.

 

Men det kan selvsagt hende at hvilke sider man besøker, bruksmønster osv også er med på å påvirke inntrykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ morten_s: Har du ikke prøvd Chrome en gang eller? Det er mye bedre fane alternativer i Chrome og jeg snakker med erfaring. Den er den beste nettleseren i sikkerhet. Så snakker du i vei om utvidelser igjen. Det er akkurat som å høre en iPhone fanboy snakke om at man "bare" trenger og stikke innom Apple Store for å skaffe en application. Firefox er ikke ryddig og når jeg har brukt det kommer det stadig opp et nytt vindu om at du må oppdatere ditt og datt. Chrome har utvidelser nå og det vil bli laget flere fra nå av. Prøv og undersøk litt før du roter i vei om slike ting.

 

Hva med å prøve FF 3.6, som har en entydig og sentralisert måte å oppdatere plugins på? Problemet løst?

 

PS: Argumenter Edit: Påstander som:

"Den er den beste nettleseren i sikkerhet"
Gir hverken laud i norsk eller særlig mye mening for de som måtte lese innleggene dine. Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...