Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du sprute i ei jente på første date?


Gjest Guest_Marie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Marie_*

Ville du sprutet i ei jente på første date? Hvis hun hadde mensen? Hvis hun brukte p-piller /spiral? Hvis hun brukte ingenting? Eller spruter du ikke i henne på første date?

Spennende å høre folkets meninger... Jeg har selv møtt en mann nylig som sprutet i meg på første date..... Og lurer på om dette er normalt at menn gjør...... ;) hehe....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville du sprutet i ei jente på første date? Hvis hun hadde mensen? Hvis hun brukte p-piller /spiral? Hvis hun brukte ingenting? Eller spruter du ikke i henne på første date?

Spennende å høre folkets meninger... Jeg har selv møtt en mann nylig som sprutet i meg på første date..... Og lurer på om dette er normalt at menn gjør...... ;) hehe....

 

Svarer på det blir vel det samme som på dette spørsmålet:

Ville du latt deg spurte i på første date, og hvorfor?

 

Jeg regner med svaret hans er det samme som ditt vil bli.

 

Hvis du er villig til å gå full pakke på første date, hvorfor skulle ikke han være villig til å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

jeg gikk på date, og han sprutet i meg tre ganger på første date..... hehehehe....Er ikke så dreven med nye sexpartnere fordi jeg har vært i et kjempelangt forhold bare lurte på om dette er normalt hehe......

Jeg sa jo ja til sex fordi jeg likte han..... ;)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

hehe... ja jeg var litt skeptisk... men faktisk han sprutet i meg tre ganger på første date...... men får jo mine tanker etterpå pga det... Hvordan er gutta? ;) hehehehe

 

 

 

Hva i helvette? Uansett, jeg vil si det er rimelig ''unormalt'' å ha sex på første date. Men igjen, mange gutter vil nok benytte en slik sjanse.
Lenke til kommentar

Det du nettopp skrev betyr jo ingenting. Greit at du troller, men kan jo prøve å svare ordentlig uansett. Det er ikke vanlig i min omgangskrets å ha sex på første date i alle fall. Jeg sitter også med inntrykket av at de fleste også vil synes det er litt horete av begge parter å ha sex så tidlig som på første date. At han sprutet mange ganger inni deg gjør det ikke mer vanlig eller normalt.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ville ikke gjort det. Aner ikke hva for en jente det er. Jeg stapper ikke pikken min i hull i gjerder, da stapper jeg den heller ikke i ukjente jenter, vet aldri hva du drar med deg ut igjen.

Dessuten synes jeg det er turn-off med jenter som gir F i donge, så jeg hadde nok heller takket nei før jeg hadde kjørt på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...