Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Jeg kjører d2ol med full speed som vanlig, men hva er det som skjer? Plutselig har control-kandidatene begynt å lekke inn på den ene noden min. Ble ferdig med en som holdt på i 7 timer i dag. Trøsten er vel at det blir noen bra plasseringer på "Top Drug Candidates" :)

 

Ellers er det bare å kjøre på. Med vifter og tradisjonell kjøling på maskinene mine, har jeg utmerkede "vifteovner" som varmer. Det gjør godt. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører 2 noder; en P4 1.8 @ 2.8 GHz med WinXP, og en Athlon 500 @ 650 Mhz som kjører linux.

Merker at maskinen som kjører linux klarer å knuse omtrent like mange tall som windows-klienten... Kanskje jeg burde prøve command line interface't for windows også da, håper det speeder opp litt... :wink:

Lenke til kommentar

Jeg la merke til de "Nederlandske Kraft Kuene" i dag jeg også. Det var voldsomt til innsats fra dem plutselig. :o Laget har en solid andre plass på All Time, ca. 250 000 kandidater bak laget som leder. Tipper de jobber for å knipe inn på ledelsen til Team AnandTech.

Vi får bare kjøre på for fullt, så de ikke overtar som beste laget for dag/uke. :)

 

Today

 

All Time

 

Team Norway

Lenke til kommentar

Nå må vi stå på folkens! Kraftkuene fra Nederland har en stor ledelse på oss i dag. :cry: Dette "angrepet" må vi svare på. Vi kan ikke la disse folka fra tresko-landet, ta fra oss " Beste lag uke/dag" -plassen vår.

Selv kjører jeg 24/7 på 2 noder. Oppfordrer flere til å gjøre det samme. :)

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hva som foregår på det Nederlandske laget. Se på PurpleBear som ligger øverst på lista i dag.

 

PurpleBear Member Profile:

 

Avg Dock Time: 45min, 55sec

 

Avg Per Day: 76,96

 

Last Week: 1635

 

Yesterday: 992!!! :o

 

Hvis man ser på profilen til PurpleBear, så er det noe som ikke stemmer. Eller hva? :evil:

Lenke til kommentar

Hadde jo vært litt artig om de ble avslørt som juksefanter :lol:

 

Men inntil vi får en avklaring på det spørsmålet har vi fremdeles en hard kamp foran oss akkurat nå. De ligger tett opp i hekken på oss på uke-lista nå :o

 

Jeg skal prøve meg på noen dager med 24/7 nå, men pc'n står rett ved senga og jeg har ikke kommet i gang med støydempingsprosjektet mitt ennå så vi får se hvor lenge jeg orker bråket..... :wink:

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan ihvertfall ikke forstå PurpleBear's Member Profile. Jeg venter spent på et svar fra dem, men det skjer vel ikke noe før etter helga. Når det gjelder Dutch Power Cows, så har de problemer med å holde følge med oss i dag. Hmm, hva kan det skyldes? :roll:

Jeg kjører uansett fortsatt for fullt. :)

Lenke til kommentar

Skal formatere linux-boxen min, og lurer på om det er en måte å få d2ol-klienten til å overføre alle ferdige kandidater til serveren, sånn at dette ikke medfører at arbeidet med kandidatene jeg har inne nå ikke var forjeves..

En kommando eller noe hadde vært greit.

(kjører cli-versjonen)

Lenke til kommentar
Skal formatere linux-boxen min, og lurer på om det er en måte å få d2ol-klienten til å overføre alle ferdige kandidater til serveren, sånn at dette ikke medfører at arbeidet med kandidatene jeg har inne nå ikke var forjeves..

En kommando eller noe hadde vært greit.

(kjører cli-versjonen)

 

Bare ta en upload før formatering. Jeg kjører CLI, og uploader ferdige kandidater et par ganger i døgnet. Når jeg åpner GUI, for så å hake av for at jeg er online, så blir det som er ferdig overført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...