Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

God fastlege i Bergen?


PhotoAndre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg flyttet til Bergen for 5 år siden, og stod også med samme dilemmaet.

Er ytterst sjelden jeg har behov for å gå til legen, men for 2 år siden måtte jeg, og siden jeg ikke hadde fastlege her i Byen måtte jeg enten finne meg en eller gå til legevakta.

 

Da valgte jeg bare et tilfeldig legekontor som lå i nærheten der jeg bodde da, men det viste seg å være "gatas" legekontor.. Bare narkiser og alkiser som var der, han ene klikka det faktisk for mens vi satt på venterommet... Da var det bare rett hjem og bytte fastlege igjen.

 

Nå bruker både jeg og madammen Hege R. Skårhaug Jacobsen, på Sletten Allmennpraksis, er på landås da. Hvis du ikke foretrekker mannlig lege da.

Men hun er utrolig ålreit. kan anbefales.

Lenke til kommentar
Hei, jeg flyttet til Bergen for 5 år siden, og stod også med samme dilemmaet.

Er ytterst sjelden jeg har behov for å gå til legen, men for 2 år siden måtte jeg, og siden jeg ikke hadde fastlege her i Byen måtte jeg enten finne meg en eller gå til legevakta.

 

Da valgte jeg bare et tilfeldig legekontor som lå i nærheten der jeg bodde da, men det viste seg å være "gatas" legekontor.. Bare narkiser og alkiser som var der, han ene klikka det faktisk for mens vi satt på venterommet... Da var det bare rett hjem og bytte fastlege igjen.

 

Nå bruker både jeg og madammen Hege R. Skårhaug Jacobsen, på Sletten Allmennpraksis, er på landås da. Hvis du ikke foretrekker mannlig lege da.

Men hun er utrolig ålreit. kan anbefales.

 

 

Gautestad på Fjellsdalen legesenter er fantastisk!! Han er så grei, har god tid og er kjempehjelpsom!

Lenke til kommentar

ikke olsvik legesenter iallefall.

Jeg har fastlege der og ble syk og lå flat en uke, prøvde å få legetime, men fikk ikke før i slutten av februar (dette var 1 februar).....

Ikke var hun noe dannet i telefonen resepsjonisten.

 

Bruk heller en av de private legesenterene, de må faktisk behandle pasienter for å tjene penger, og dermed må yte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ikke olsvik legesenter iallefall.

Jeg har fastlege der og ble syk og lå flat en uke, prøvde å få legetime, men fikk ikke før i slutten av februar (dette var 1 februar).....

Ikke var hun noe dannet i telefonen resepsjonisten.

 

Bruk heller en av de private legesenterene, de må faktisk behandle pasienter for å tjene penger, og dermed må yte.

Lenke til kommentar
Gjest Fornøyd

Olsvik Legesenter er helt topp :thumbup:

 

Lett å få kontakt med på telefon og alltid hjelpsomme sekretærer.

 

Skiftet til dette senteret for en del år siden, da min forrige lege var helt inkompetent i faget sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...