Gå til innhold

Imac----Acer anyone ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min erfaring med PC er /ragequit, min erfaring med Apple er /lick. Jeg anser Acer for å være et av de dårligere merkene i Windowsverden, men det er mulig at toppmodellene ikke er så ille. Uansett er det greit å kjøpe noe du vil trives med å bruke nesten hver dag, så det første du må bestemme deg for er hvilket OS du skal gå for.

Lenke til kommentar

Neida, det ble ikke for vanskelig, jeg bare liker å overdrive litt :p Men jeg syntes generell brukervennlighet i Windows var passe elendig etter å ha brukt Mac i ett halvt år, før det hadde jeg brukt XP i rundt 4 år, så jeg hadde, og har, erfaring fra begger "leirer". Hvis folk liker Windows er det bra for dem, og jeg mener på ingen måte at de heller bør bytte til Mac; men min egen, personlige, erfaring er at mens bruk av Windows ofte føles tungvint, tregt og trist, kan jeg ta meg selv i å faktisk like å bruke OSX. Det skal sies at mesteparten av min erfaring med Windows er fra XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...