Gå til innhold

Lost 6x1-2:"LA X, Part 1 & 2" (USA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Alpert er faktisk en overlevende av Black Rock, og faktisk en av slavene. Litt wow, der har de godt materiale til en Alpert-sentrert episode(dog de hadde jo det veldig fra før og).

 

Tenkte at cliffhangern kom til å skje. Selv om Sayid alltid har vært en av de største kandidatene til å dø i serien synes jeg. Så lå det veldig i kortene at noe kom til å skje. Og at det var ikke det siste vi kom til å skje av Sayid, samt det flashbacket med Arzt.

 

Liker disse nye Others-folkene, blir spenndene hvordan de klarer seg mot SmokeyMIB.

 

La dere merke til Doyle fra Heroes var med? Tjukkasen i taxien sammen med Claire og Kate.

 

Arzt, Claire, Charlie og Boone tilbake. Tiltross for bare to episoder til nå, er herlig. Dog Claire er jo heltid ifølge undertekstene.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg tenkte faktisk allerede før jeg så disse episodene at han duden i svart på den stranda var røykmonsteret.

 

En ting jeg lurer på, hvorfor var vannet farget brunt inne i tempelet? Kan det være fordi Jacob var død? Og hvordan har det seg at han er i "live" når han er der med hurley? Og hvorfor ser vi to forskjellige virkeligheter? Det virker som om Jack enser at han kjenner mange av de andre folkene på flyene, det samme med noen av de andre.

 

LOST har serr gjort meg helt LOST i hodet :p

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...