Gå til innhold

Har du fått en slik mail fra Blizzard? Da er det virus.


Anbefalte innlegg

Får du en mail fra "Blizzard" som er lik den under, å den havner i søppelposten din, da er det virus. (Fant vi ut :))

 

rarblizzmail.jpg

 

 

Gamle innlegget.

 

Heisann. Jeg fikk akkurat en underlig melding fra "blizzard" gjennom søppelpost på email'en min.

Jeg er redd dette kan og mest sannsynligvis er en eller annen form for å lure meg til å åpne lenken som da vil gi meg virus. Jeg synest mailen var ganske uformell å den største grunnen for at jeg tror dette kan være lureri er at jeg fikk mailen via søppelpost. Jeg bruker vanligvis å få mailen fra blizzard inn på inboxen.

 

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg fikk akkurat en underlig melding fra "blizzard" gjennom søppelpost på email'en min.

Jeg er redd dette kan og mest sannsynligvis er en eller annen form for å lure meg til å åpne lenken som da vil gi meg virus. Jeg synest mailen var ganske uformell å den største grunnen for at jeg tror dette kan være lureri er at jeg fikk mailen via søppelpost. Jeg bruker vanligvis å få mailen fra blizzard inn på inboxen.

 

rarblizzmail.jpg

 

Hva tror dere?

 

 

Sikkert scam. Åpne en ticket og spør en GM hvis du er usikker =)

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg fikk akkurat en underlig melding fra "blizzard" gjennom søppelpost på email'en min.

Jeg er redd dette kan og mest sannsynligvis er en eller annen form for å lure meg til å åpne lenken som da vil gi meg virus. Jeg synest mailen var ganske uformell å den største grunnen for at jeg tror dette kan være lureri er at jeg fikk mailen via søppelpost. Jeg bruker vanligvis å få mailen fra blizzard inn på inboxen.

 

rarblizzmail.jpg

 

Hva tror dere?

Ser fake ut ja, ville ha kjørt en virus scann også. Bare og opne mailen er nok så har du trojaner :p

Lenke til kommentar

Vel jeg har ikke spilt wow siden januar i fjor, så jeg er ikke en hyppig spiller for tiden, med tanke på at jeg går sisteåret på videregående og skal inn i millitæret snart, men jeg vil da ikke miste accounten min heller, samtidig som jeg ikke vil ha virus:P Troja går greit, men hvem vet..dette kan være noe som sprer seg 10 ganger raskere og er mye mer effektivt. Det tar jeg ikke sjansen på :/

 

Så om dere har noen svar enten ved at dere har opplevd det selv eller sett samme "problemet" andre steder på nettet, så hadde det vert hyggelig :)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Vel takk for den folkens. Da fikk jeg klaring over det ;) Er vel ikke så mye mer å diskutere i denne tråden nå som jeg har slettet mailen :)

 

Edit: Jeg skifter heller emnetittelen til noe sånt som "Har du fått en slik mail fra Blizzard? Da er det virus." for å informere de litt mer uvitende spillerne der ute (slike som meg) :)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Vil bare medele at eg fikk en lignende mail. Åpnet mailen, ga blanke i å gjør noe pga eg trudde det var en scam. Dagen etterpå var accen min hacket. :p

Vet ikke om at det er det som er årsaken til at eg ble hacket, men eg ser ikke en aen grunn på kossen det skulle ha skjedd.

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...