Gå til innhold

Hotell i Los Angeles, for de under 21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror dere vil slite med denne, tror det med at man må være 21 er forsikringsgreier elns.

 

og sånn ellers så er ikke akurat hollywood det beste nabolaget :p

såklart dette er LA så det er klart værre nabolag, men bare sånn at du er varsla. hollywood er mye mer glam på tv enn irl.

Lenke til kommentar
Hotellet skal være i Hollywood eller Beverly Hills fordi det er den beste beliggenheten i forhold til alt.

 

Du må ha bil uansett. Dermed hadde jeg ikke lagt så mye vekt på å få et hotell i det mest oppskrytte området. Antar at du kan komme bedre fra det andre steder i byen og jeg tror dere vil trives bedre i nærheten av St. Monica / Venice. Jeg mistenker at det er lettere å finne et sted å bo nær St Monica / Venice.

Lenke til kommentar
weebl: Hvor anbefaler du å bo? Skal selv innom LA til sommeren.

 

Vel når jeg var over i LA var det på klassetur og vi bodde på motel 6 i hollywood dette er en kjede som er overalt i usa såvidt jeg veit. men ville ha sett på områder nærmere kysten som andre også har sagt.

 

Og også som det ble sagt, skal du til LA MÅ du nesten ha leiebil, såklart drosjer funker men det blir dyrt det å med sånne avstander som det er i den byen. og leiebil får du altså ikke før du er fylt 21. så om du ikke skal dit på en spesiell event eller noe, og en av dere er 20 nå, vent et år til (:

Lenke til kommentar

Vi bodde på et motel i Beverly Hills da vi var 19. Kjørte rundt i byen i to timer - dette var det eneste stedet som hadde ledige rom. :p Ingen problem å skaffe leiebil heller, vi leide av "OK rentals" eller noe slikt, som ligger ved Hilton nær LAX.

Endret av Lager-Frank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...