Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som sex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en snikende følelse av at folk mener sex er et annet ord for samleie...?

 

 

sex=oralsex/analsex/ vaginalt samleie

 

knulle=pinne i eneren eller toeren

 

 

dvs:oralsex er sex hvis du ser på ordet, men er ikke sex på samme måte som analsex eller vaginalt samleie :thumbup: ... Dvs, man er jomfru ved oralsex, men ikke ved analsex eller vaginalt samleie...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Som emnet forteller, lurer jeg på hva din definisjon av sex er?

 

Jeg kjenner mennesker med så forskjellige definisjoner, at jeg lurer på hva som er "normalen". Ser du på sex som samleie og tiss i tiss-action, eller innebærer sex også oralsex? Hva med fingring/runking og analsex? Er det ikke sex dersom klærne er på?

Hva teller du med dersom noen spør hvor mange sexpartnere du har hatt?

 

Hvis vi drar inn utroskap, endrer definisjonen din seg? Er den forskjellig fra om det er du som evt. er utro, eller om det er partneren?

 

Som jerry seinfeld sier(oversatt): det er sex når brystvorten er synlig.

Lenke til kommentar
Min mening m hva sex er:

En handling mellom to eller flere parter.

Seksuel spenning eller nytelse

Kjønnsorganene (og/eller rumpehullet) er i bruk

 

Eksempeler:

Samleie

Blow-Job

Runking

Analsex

Slikking

 

 

enig med den. Da gjelder det bare å skille mellom det som kan ta jomfrudommen (analsex og vaginalt samleie) og sex generelt...

Lenke til kommentar
Som emnet forteller, lurer jeg på hva din definisjon av sex er?

 

Jeg kjenner mennesker med så forskjellige definisjoner, at jeg lurer på hva som er "normalen". Ser du på sex som samleie og tiss i tiss-action, eller innebærer sex også oralsex? Hva med fingring/runking og analsex? Er det ikke sex dersom klærne er på?

Hva teller du med dersom noen spør hvor mange sexpartnere du har hatt?

 

Hvis vi drar inn utroskap, endrer definisjonen din seg? Er den forskjellig fra om det er du som evt. er utro, eller om det er partneren?

 

 

 

nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på...

Har jeg skrevet noe annet? (:

 

 

nei, men like greit med presisering siden sex omfatter så og si alt oog er vel ganske så enkelt å holde kontroll på. Jomfrudommen er dog viktig å skille fra dette...

Lenke til kommentar

Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex.

Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap.

 

Men nå er det også mange av oss som mener utroskap ikke nødvendigvis må handle om sex.

Lenke til kommentar

Ordbøkene definerer det som all form for kontakt med kjønnsorganene, så kva folk sjølve finner på betyr ikkje stort.

 

Ordet 'sex' er ein kort versjon av 'sexual' som igjen blir brukt i lag med 'intercourse'. Sexual blir seksuell på norsk. Altså, sex = seksuell.

 

nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på...

Har jeg skrevet noe annet? (:

nei, men like greit med presisering siden sex omfatter så og si alt oog er vel ganske så enkelt å holde kontroll på. Jomfrudommen er dog viktig å skille fra dette...

Jomfrudommen mistes vel all form for seksuell kontakt, det må ikkje være penetrering.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...