Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor vanlig er det å ha sex utenfor et fast forhold i Norge?


Gjest Brassen_1

Anbefalte innlegg

Gjest Brassen_1

Vil gjerne vite hvordan ses dette på her i Norge? Mener sånn ca hvor mange som driver på med sånt her i Norge?

Er selv fra en muslims land da. Har aldri drevet på med sånt selv. Hvis jeg sa at 7/10 i Norge hadde/har/hatt sex partnere hadde jeg bommet stort?

 

kom med seriøse svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du hvor mange sexpartnere som er vanlig eller hvor mange som har hatt sexpartnere?

 

Ja om det er vanlig hos mainstream av nordmenn å ha sex partnere uten at man er i forhold med vedkommende. Jeg tenkte på om dette er en vanlig praksis lissom?

Hvor normalt er det i 2010?

Lenke til kommentar
Mener du hvor mange sexpartnere som er vanlig eller hvor mange som har hatt sexpartnere?

 

Ja om det er vanlig hos mainstream av nordmenn å ha sex partnere uten at man er i forhold med vedkommende. Jeg tenkte på om dette er en vanlig praksis lissom?

Hvor normalt er det i 2010?

 

Vil påsta at 9/10 gjør det.

Lenke til kommentar

Du bør sterkt vurdere å bytte titel og innhold for at folk skal ha en lettere forståelse om hva det handler. Skjønner ikke hvorfor en mod ikke har gjort noe med det.

Og vi har akkurat begynt på året 2010. Så ingen kan si hvor vanlig det er, eneste vi kan gjøre er å gå ut ifra årene før. Men nok om det.

 

Men tilbake til topic.

 

Jeg vil påstå at tallet er nokså høyt. Du spør om hvor mange av den norske befolkning som har hatt sex uten å være i et forhold. Nå spørs det litt hva du ser på som et forhold (hvor seriøst det må være før du kaller det for et forhold).

 

Men vil nok tro at 8/10 nordmenn har hatt sex uten å ha vært i et seriøst forhold (ONS, FF og ikke seriøst forhold).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...