Gå til innhold

er desperat trenger et nytt mmorpg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cs? selv om det er FPS har det ingenting likhet med CS. Her er det snakk om flere planeter man kan overta. hver planet har sine mineraler, og de som henter dem gir taxes til de som eiger planeten. Så, jo flere planeter factionen eiger, jo mer penger får en.

 

Dette er MMO.. flere hundre spillere som løper rond over allt.

så på det igjen laster det ned er på 10% fortell meg din ign så kan jeg adde deg. og ja jeg kommer til å joine din faction

 

Oki, det er et tegn på at spillet er fett. Du trenger bare å begrense spilletida (som om det fungerer) ;P

faren min forbyr meg det sellom og å begrense tia hjelpe ikke!

Lenke til kommentar

Hvis dere planlegger å spille Allods (som er et grisebarskt spill og utvilsomt det beste gratis MMO-et på markedet) se til h... å spill på de Nord-Amerikanske serverne, som faktisk har et ordentlig community som skjønner engelsk.

 

Dere har blitt advart.

 

PS: Guild-videoen til guildet mitt bør kunne vise noe av kvaliteten til spillet.

 

Jah jah, I know "shameless plug" etc. :innocent:

Lenke til kommentar
Så spill Open WOW!!

 

Om jeg tør spørre, hva faen er Open wow? Det er ikke privat server du babler om..isåfall så går du glipp av omtrent hele spillet sier bare jeg.

 

 

Et spill som du kan prøve er Maplestory, har kansje litt barnsligt grafikk å diverse. Menne er i det minste gratis, å det er jævla tøft når du kommer opp i levela.

Lenke til kommentar
Så spill Open WOW!!

 

Om jeg tør spørre, hva faen er Open wow? Det er ikke privat server du babler om..isåfall så går du glipp av omtrent hele spillet sier bare jeg.

 

 

Et spill som du kan prøve er Maplestory, har kansje litt barnsligt grafikk å diverse. Menne er i det minste gratis, å det er jævla tøft når du kommer opp i levela.

Open WoW= OW. Trodde du visste såpass.

Dessuten er maplestory et spill du blir lett lei av. Det er ikke like gøy og trykke på

ctrl gang etter gang ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...