MysticoN Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 par tinger jeg irriterer meg med opera som jeg trenger hjelp med: 1. når jeg trykker på Enter så blir det dobbelt linje skift (som dere ser mellom pr punkt, må bruke shift + enter for normal linje skift) 2. deaktivere torrent i nettleseren
GeirGrusom Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) 1. Trykk Shift+Enter for å hindre dette (temmelig normal praksis i de fleste programmer) 2. Last ned nyeste versjon, der er det ikke nødvendig (ellers finner du dette i opera:config) Endret 29. januar 2010 av GeirGrusom
MysticoN Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 har nyeste ver av opera. er det ikke noe jeg kan gjøre for å slippe å taste shift enter og bare enter?
override16 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Deaktivering av torrent nedlasting i opera er slik: Trykk CTRL+F12 Velg "Avansert" og "Nedlastinger" Skriv torrent i søk boksen og fjern merket i boksen "Skjul filtyper åpnet med opera" Trykk på torrent og velg rediger Der kan du endre hvilket program som skal åpne torrenter
Torbjørn T. Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 1. Prøv å bytt til standard editor, i staden for rik tekst-editor. Det gjer du ved å klikke på oppe til høgre for boksen der du skriv innlegg. 2. Som brukaren over kan du gjere dette i dei vanlege innstillingane, eller so kan du gjere som GeirGrusom nemnte, deaktivere funksjonen i opera:config, nærare bestemt her: opera:config#BitTorrent|Enable (Merk, høgreklikk --> Gå til nettadresse. Eventuelt kopier til adressefeltet.) Fjern haka frå boksen, og klikk Lagre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå