Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guttejente, bare venner?


Anbefalte innlegg

Ikke gjør det så himla komplisert, nå. Det er helt vanlig at venner faller for hverandre, og det skyldes ikke utelukkende at du er guttejente, det bare øker risikoen i og med at du kun henger med potensielle partnere.

 

Jeg har hengt innen datamiljøet så å si hele livet, og jeg har 90% guttevenner. Jeg har likevel aldri vært spesielt attraktiv for dem, i og med at jeg aldri har vært særlig pen. Og det var litt gøy den gangen da min eldre og penere storesøster en periode begynte å henge med meg og mine kompiser. Da skal jeg love hormonene og intrigene blusset opp.

 

Det er kun en av mine kompiser som har innrømmet å ha følelser for meg, og det skjedde da jeg var 15-16 år. Den gang takket jeg høflig nei, og nå, i en alder av 24, er vi fortsatt gode venner. Så bare være ærlig, snakk ut om det, og hvis han ikke kan akseptere at du ikke er interessert, er det strengt talt hans problem, og noe han må håndtere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En hetro gutt kan fint være venner med en jente han finner attraktiv, så lenge han innser at dette sannsynligvis ikke blir noe mer og derfor ikke prøver.

 

Så bare være ærlig, snakk ut om det, og hvis han ikke kan akseptere at du ikke er interessert, er det strengt talt hans problem, og noe han må håndtere.

 

Veldig enig med det du sier, men jeg finner det mye lettere å bare la det være usagt. Spør de så er jeg ærlig, men ser ingen grunn til å bringe det opp.

 

Sier gutten noe så bekrefter du mistanken hennes og da er hun opptatt av å ikke vise at hun er interessert i noe mer -> dere kan ikke lenger bare være dere 2, du kan ikke flørte med henne for morro skyld lenger, dere kan ikke bli fulle sammen. Alt dette gjelder vel den første tiden, men det som er forskjell på å ha kompiser og venninner er at venninner kan man være litt mer intim.

Mange jenter fisker etter komplementer hele tiden, hvis du lar deg bli fanga blir du putta i bøtta sammen med alle andre "lets just be friends"- gutter. Hvis du biter litt på kroken hennes hele tiden er det der du får jentevenner du har det ordentlig gøy med. Vil tro det er derfor det er lettere å være venner med jenter som er i forhold enn de som ikke er det, eller hvis du er homo da.

Lenke til kommentar
Jeg går bare ikke overens med jenter, de beviser gang på gang at de er falske, overfladiske backstabbing whores. Det er lettere med gutter.

Mamma? Hva gjør du på diskusjon.no?  :no:

 

Seriously tho', hvor vanskelig er det å si at du ikke er interresert?

You can't change nature, but you can tell it to fuck off.

 

Ingen gode venner vil avskrive deg som venn dersom de får vite at du ikke er romantisk interresert.

Og om de gjør det, så er de ikke gode venner.

 

 

 

Jeg pleide å ha samme problem som deg, inntil jeg begynte å gi f i klesstilen og sveisen (ser bare plain kjedelig ut i håret og har en forkjærlighet til diverse joggeklær og joggesko. Riktignok av høy kvalitet så jeg ser ikke shabby ut, bare kjedelig :p )

 

This could in some cases backfire :tease:

Jeg, for eksempel, syns jenter ser desidert best ut når de er helt 'casual'.

Mulig det bare er jeg som er ekstremt kjedelig, men sminke og hårprodukter i bøtter og lass er så unødvendig. Og joggebukser er hot ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...