Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor lenge skal man dusje?

svas

Hvor lenge dusjer du om morgenen?  

235 stemmer

1. 1. Hvor lenge dusjer du om morgenen?

• Under 3 minutter
      3
    • 4-5 minutter
      43
    • 6-9 minutter
      87
    • 10-15 minutter
      71
    • Mer enn 15 minutter
      31

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan dusje i all evighet uten å få dårlig samvittighet. Jeg skrur til og med av vannet mens jeg tar i sjampo og balsam, så skyller jeg, og skrur av igjen hvis jeg skal barbere leggene og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svar til fiskebollebiff og Herr Brun.

Dusjer hver morning for å våkne. I tillegg må jeg dusje for å ikke føle jeg lukter vondt på jobben (kanskje det har vært nattelige aktiviteter med dama :!: )

I tillegg svømmer jeg noen ganger i uka. Da må jeg dusje både før og etter at jeg har vært i bassenget.

Endret av Flodec
Skrevet

Alt etter hvor mange ganger jeg får tid til å svømme. Noen ganger får jeg bare 1 tur i bassenget i uka, mens noen ganger får jeg 4. I tillegg må jeg i dusjen hver morning. Så 8-11 ganger. Ikke mer enn det alle andre hobbytrimmere dusjer regner jeg med.

Skrevet

Hvor lenge jeg dusjer avhenger av om jeg har tid eller ikke. Hvis jeg er trøtt og har god tid, dusjer jeg helst litt lenger. Er jeg våken står jeg ofte i dusjen en stund fordi det er behaglig, men kjeder meg relativt fort så jeg går ut. Jeg vil si at det går kun et par minutter når jeg må kjappe meg, og ti minutter når jeg skal kose meg/våkne.

• 3 uker senere...
Skrevet

Selv dusjer jeg 20 minutter 4-5 ganger i uken, trening eller ikke. Dusjen er det eneste stedet i leiligeten jeg ikke har tv, radio, mobil, pc, eller annet, så der har jeg fri til å lese avisen. :) Har jo montert eget avisoppheng i enden av badekaret. Viktig å starte/avslutte dagen med en god, lang og varm dusj!

Skrevet
Lese avisa i dusjen? Nei, nå får du gi deg. :p

Seff. er jeg seriøs.

Mens man pusser tennene, barberer seg eller vasker håret. Eller bare står og nyter de varme vannstrålene. :)

Skrevet

Jeg vil si du har et problem om du dusjer i 3 kvarter hver gang. Jeg har ingen problemer med folk som ligger i et badekar i 3 kvarter, men... dusjer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...