Gå til innhold

Nettbutikker som sender utenlands?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurte på om dere vet om noen nettbutikker som kan sende bøker til USA? Det er da "Politi på liv og død" av Finn Abrahamsen, og "Politiblikket" av Liv Finstad jeg hadde tenkt å bestille. Om det var engelske bøker hadde det vært lett å få tak i, men norske bøker er ikke spesielt enkelt å finne her i California.

 

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nesten du må spørre en del selv om du ikke digitalbok.no eller noe norsk forlag har den på ebok format så kan jo det være lurt, vel om du har ebok leser som passer eller du kan lese på PCen. Jeg vet ikke men om den finnes slik programvare. Hvis ikke tror jeg du må kontakte en del butikker eventuelt få noen du kjenner her i Norge til å kjøpe dem for deg og sende dem.

Lenke til kommentar

Tusen takk.

 

Ebook kan i grunn vært et alternativ... Så vidt jeg vet er det vel bare en PDF fil som kan leses i Adobe reader ol. Men det så desverre ikke ut som de har bøkene jeg er på jakt etter.

 

Det var jo en artig pris for å få tilsendt et par bøker til USA, mellom 200-300 kroner.

 

Jeg tror jeg går for å få noen hjemme i Norge til å sende til meg. Blir nok sikkert en billigere løsning.

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...