L4r5 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Utstyr: Olympus E-420 m/14-42mm kit Nivå: pingle Her har jeg lyst til å vise frem jernbanestasjonen i Bergen til forskjellige tider av året. Tok det første bildet i dag, men det gjenstår litt redigeringsarbeid før det publiseres. Endret 27. januar 2010 av L4r5
2ball_ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kult.. Meget kult. Vist du er heldig knipser du meg og eller crewet mitt på byvandring. Ja.. Vi er umulig å ikke ta bilde av Det kan bli kult å se bilder av et sted jeg kjenner skikkelig, så jeg venter i spenning. Tror ikke det blir så proff kritikk fra meg, da nivået mitt ligger på ca. sengeveter.. Endret 28. januar 2010 av 2ball(s)
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Herregud nå må du få lagt ut et bilde snart, treiging! /ironi
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 Ble aldri fornøyd med redigeringen så jeg var nede og tok nytt i dag. Ble ikke så kjempefornøyd med dagens heller. Bomma litt på hvitbalansen, men før jeg fikk retta opp så var batteriet tomt. Hadde selvsagt glemt å lade det. Jaja, dere får i hvertfall et bidrag. Lett justert i PS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå