Gå til innhold

Hjelp og tips til trening?


Anbefalte innlegg

Så teit som det høres ut, så er jeg 14, snart 15 år, og trenger hjelp. Jeg går i 9. klasse, og har trent siden starten av 8., men jeg har ikke fått resultater. Jeg har gjort sit-ups og armhevninger for det meste.

Jeg har en liten misstanke om at det er løping/jogging som må til. Jeg trenger ideer og meninger.

Jeg er ute etter magemuskler, armmuskler, kondisjon, og rett og slett å være i god form. Jeg er relativt tynn også, bare så det er sagt.

Jeg innser at dette tar måneder, så jeg vil helst ha svar så fort som mulig, så jeg kan begynne fort.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare å spise og trene tungt :)

 

Jeg har spist mye. Egg og sånt inneholder proteiner, som skal være bra for trening. Jeg tror ikke maten er problemet.

Jeg tror rett og slett at Sit-ups og armhevninger ikke er bra nok. kan noen tipse meg om eventuelle øvelser og sånt man kan gjøre hjemme?

Lenke til kommentar

Pull ups og dips med vekter er jo bare helt konge.

 

Men igjen, list opp hva du spiser på en dag? Spiser du 15 egg og drikker 3 liter melk og spiser rundt 500g kjøtt hverdag er jeg ganske sikker på at du får i deg nok :) Har du gått opp i vekt siden du begynte å trene?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Pull ups og dips med vekter er jo bare helt konge.

 

Men igjen, list opp hva du spiser på en dag? Spiser du 15 egg og drikker 3 liter melk og spiser rundt 500g kjøtt hverdag er jeg ganske sikker på at du får i deg nok :) Har du gått opp i vekt siden du begynte å trene?

 

Jeg vet ikke helt hva jeg spiser.

Passelig det samme som vanlige folk. Ikke mye fast-fodd og sånt, bare.

Hvor lang tid tror du det tar hvis jeg spiser rett? Og hva er ''rett'' mat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...