Gå til innhold

Utanning til programmere?


superkaisa

Anbefalte innlegg

Når det gjeld å få jobb tidleg så er dette fullt mulig også med ein 5-åring.

Fordelene med å ha ein master går mykje på dei erfaringer og kunndskaper ein tilegner seg i prosessen med masteren.

Meir avhengig / sjølvgåande.

Bevis på at ein kan fullføre eit større prosjekt.

Tilegning av meir teoretisk kunnskap som kan omsettes til praksis.

 

 

Litt firkanta kan du sei:

3åring høgskule: Utdanna til å utføre ein eller fleire spesifikke jobber:

 

5åring uni/høgskule: Utdanna teoretisk til å kunne tilegne seg dei kunnskaper som ein treng for å utføre jobben.

 

Det er forskjell på å lære seg C# og programmering.

 

3årig vs 5årig iforhold til lønn trur eg bli veldig individuelt i det lange løp, her vil personlege egenskaper spele like mykje rolle som rein utdanning. Men generelt sett trur eg 5-årig vil gje 50-100K meir i året dei første åra.

Så innan 10 år vil nok statistisk ein med 5-årig ha tjent meir enn ein 3-årig.

Teknas lønnsstatestikk er offentleg så den kan sjåast her:

http://www.tekna.no/lonn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikkje det eg meiner.

Å lære seg programmering kontra å lære seg C# spesifikt er to vidt forskjellige framgangsmåter.

 

Fordelen med å lære seg programmering er at kva språk ein jobber med etterpå blir veldig hips om haps.

Java, C#, C++, python, scala........ you name it.

 

Ulempen er at ein alltid må sette seg inn i det spesifikke språkets særegenheiter og ikkje minst strukturen på bilotekene til språket.

 

Dette kan ein mykje bedre om ein har lært eit språk spesifikk.

 

No kan det hende at høgskulene har endra praksis etter bachlor /Master-gradene blei innførte, men med universitetene så kan eit fag ha java som programmeringssråk, mens eit anna fag kjører C. Det er ikkje programmeringsspråket som skal læres men generelle programmeringsstrukturer.

 

Og ja det er mulig å lære seg å programmere utan å bruke eit eller fleire bestemte språk.

 

Når eg studerte var det Delhpi og Turbo Pascal som læreverkene baserte seg på. Java blei brukt i faget objektorientering. Flash (tidleg versjon) blei brukt i prototypingsfag (hadde vore smalltalk tidlegare)

 

 

Språk eg derimot har brukt i jobben:

Java, C#, Python, PHP.

Lenke til kommentar

Ok, da skjønner jeg.

 

Jeg tror nok det har blitt bedre. Når jeg gikk på skole i 05-08 så brukte vi C++, C# (både til windowsapplikasjoner og .Net), Java, PHP og jeg tror vi var innom litt mer som jeg ikke husker i farten.

 

I jobben til nå har jeg kun brukt C# (silverlight) og PHP som jeg har dratt god nytte av fra skolen. I tillegg har jeg måttet lære meg JS for å lage "eyecandy" som er det eneste brukerne bryr seg om :p

Lenke til kommentar
vilke skole er lur å gå?

jeg bor i bergen

Da er det vel mest praktisk å studere der du bor:

hib

uib

Det finnes mange andre skoler selvsagt.

 

Om du velger universitet eller høgskole er ikke så viktig når alt kommer til alt. Men det er fordeler med 5 årig framfor 3 årig. Anbefaler også at du velger ingeniørlinje på en høgskole, eller informatikklinje på ett universitet. Det finnes mange forskjellige datalinjer, men disse to linjene er de "beste". :p:D

Lenke til kommentar
vilke skole er lur å gå?

jeg bor i bergen

Da er det vel mest praktisk å studere der du bor:

hib

uib

Det finnes mange andre skoler selvsagt.

 

Om du velger universitet eller høgskole er ikke så viktig når alt kommer til alt. Men det er fordeler med 5 årig framfor 3 årig. Anbefaler også at du velger ingeniørlinje på en høgskole, eller informatikklinje på ett universitet. Det finnes mange forskjellige datalinjer, men disse to linjene er de "beste". :p:D

 

Det står dette på nettsiden til Hib: Tilleggskrav: Matematikk R1 + R2 og Fysikk 1

 

Hva betyr det?

Lenke til kommentar

Det betyr at du må bestå eksamen i mattematikk R1 og R2.

 

Men vet du hva programmering er?

 

Her er en kjemperask intro:

 

#include <iostream>

#include <cmath>

int main()

 

cin<<"5+5"

cout>>"10"

cout>>"Kvadratrot"

cin<<a

sqrt a

 

return 0;

 

...

 

Det må legges til at dette er kode som ikke gir mening i det hele tatt, men orket ikke å stresse med det.

Lenke til kommentar

Alle program er koda i eit eller anna språk.

Dette er ofte prekompilerte (f.eks exefil for windows)

C#, Java, C/C++ er typiske eksmepler for slike.

 

Websider kan ha løsninger som leverer dataene fra databaser o.l

Scriptspråk er ofte brukt om desse:

PHP, Python, Perl

 

 

 

Så har ein markup language:

Desse er ikkje programmering slik dei andre er men består av element ein setter saman

HTML/CSS og XML er typiske eksempel.

 

 

Visual basic snakker me ikkje om ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...