Gå til innhold

tråløst tastatur med BT


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne et bra tråløst tastatur og har lest gjennom denne forum delen. Fant da dette(Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000) som det mest lovende tastaturet, men håper på svare på noen spørsmål.

 

Spørsmål en:

Greier ikke helt å finne ut om det er mulig å bruke tastaturet uten mus. MAO er det et alternativ for å styre muspekeren fra tastaturet.

 

Spørsmål to:

Er en del ekstra knapper som jeg leser har funksjonalitet i IE7/8. Noen som har greid å bruke de I FF eller opera?

 

Spørsmål tre:

Noen som har et alternativ til dette tastaturet som de mener er bedre og da hvorfor? Jeg har ønske om et tastatur med lang rekkevidde, lite eller ikke noe disconnect problemer og som bonus gråter jeg ikke hvis det har nok respons til å sitte i sofaen å spille PC spill(ikke et must og trenger ikke være for seriøs online FPS)

 

Håper det er noen her som kan svare på et eller flere av mine spørsmål.

Endret av MrFoss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja takker for den linken var innpå microsoft sine sider, men fant ikke den infoen du hentet fram. Den hjalp mye på spm en og to. Selv om jeg ikke føler at dette er noe garanti på at det fungerer med Firefox og VLC(se understreket tekst):

Hurtigtaster for Internett støttes ved bruk sammen med:

Windows-baserte datamaskiner: Microsoft Internet Explorer versjon 5.0 eller nyere; MSN® Explorer versjoner 7.0 eller 8.0; Netscape Navigator versjoner 6.1, 6.2, 7.0; AOL versjoner 7.0, 8.0, 9.0.

 

Hurtigtaster for multimedia støttes ved bruk sammen med:

Windows-baserte datamaskiner: Versjoner av Microsoft CD Player, Microsoft Deluxe CD, Microsoft Windows Media® Player og visse versjoner av andre vanlige mediespillere og weblesere.

 

Noen som har brukererfaring fra dette keyboard som kan bekrefte avbekrefte om det virker med media programmer som VLC og nettleser som opera og Firefox?

Endret av MrFoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...