Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]har jeg voldtatt?


anonym9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest 007
jeg er 19 og hun er 18. jeg har så store problemer med dette at jeg ikke klarer og tenke rasjonelt i det hele tatt.

jeg blir direkte kvalm av meg selv og hva jeg har gjort. men det rare er at hun var hos meg 2 ganger denne uken og hun nevnte det ikke i det hele tatt. jeg har ikke sett på det jeg har gjort som voldtekt før nå, jeg har lest på lovdata.no og der står det at det jeg da har gjort mot kjæresten min er voldtekt. men dette var aldri min hennsikt, jeg har fortalt henne hvor glad jeg er for at jeg har hun og hvor glad jeg er i henne nesten vær dag. men tanken på at jeg har voltatt hun er ødeleggende for meg. innmed at jeg bare vil hun godt. når jeg snakket med hun forklarte jeg alt og ba om unnskyldning for alt. men det virket ikke som noe gikk igjennom. jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, men å ha at jeg har voldtatt kjæresten min på samvittigheten min er noe jeg ikke klarer og leve med!. jeg fratar meg heller ikke skylden for det jeg har gjort, alt er min skyld. å med tanke på at det bare var et par støt, også trakk jeg penisen min ut. også nå får jeg vite at dette er voldtekt, da hadde jeg selvfølgelig aldri gjort det!.

 

Hør her, måten hun reagerte på var etter min mening latterlig. Jeg driter i hva lover og regler sier, men når du sier at du aldri hadde som hensikt å voldta henne og når du i tillegg greide å trekke deg tilbake etter to støt, da er det overhodet ikke voldtekt etter min mening, hva om du bare ville overraske kjæresten din? Og jeg regner med at om hun hadde våknet og hadde sagt nei, så ville du selvsagt trukket deg tilbake. Noe som også betyr at du ikke hadde noen vonde intensjoner. Du trakk jo deg også tilbake, dermed viste du at sånn ønsket du ikke å være. Hun er tross alt kjæresten din og hva om du bare ville overraske henne og gjøre henne glad?

 

Dessuten, om du gjorde en feil, så kan faktisk alle gjøre en feil. Ingen er feilbarlige, thats life. Det viktigste er at du lærer av det. Gå videre, du kan ikke gjøre noe med dette nå, du kan ikke forandre hva som har skjedd. Derfor er det heller ingen grunn til å trykke seg lengre og lengre ned. Slutt med det, du er ingen dårlig person. Tvert imot viser du her at det er nettopp det du ikke er og vil være. Du må tilgi deg selv.

Lenke til kommentar

Dette var rett og slett bare uheldig, men ikke voldtekt.

Dere er sammen og slike ting skjer. Vanligvis pleier jenter å like slike overraskelser, men du stoppet jo faktisk til og med. Nei, gutt. Mann deg opp, dette var ikke voldtekt.

 

Kan godt være hun har opplevd ting tidligere som gjør dette vanskelig for henne å takle. Om det er noe dere burde snakke om, så er det dette - eller om hvor deres grenser skal gå. Hun har tydeligvis ganske strenge grenser.

Sikkert greit for deg å vite om disse.

Lenke til kommentar

Teknisk sett er dette voldtekt, ville egentlig ikke brydd meg hvis dere hadde hatt sex før, men siden dette ikke var tilfellet så har hun rett til å reagere som hun gjør. I begynnelsen virket det ikke som om hun brydde seg så mye, så er det så galt? Du tror ikke grunnen til at hun vil ha pause er at du rett og slett maser for mye om det? Dette handler ikke om at du skal føle deg bra igjen.

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Altså dere som generaliserer så utrolig mye burde blitt bannlyst fra å gi råd til andre..

 

"Vanligvis" liker andre å våkne av å få en pikk inni seg?  Altså hva faen.. Snakk KUN for deg selv..Ikke på andre sine vegne..  

 

 

TS: Du har etter infoen du har gitt voldtatt denne jenta.  Hva andre sier her har fint lite å si når de ikke kan lovverket.  Og ja..Det er så absolutt altfor mange av slike mennesker på dette forumet.

 

Det beste du kan gjøre er å be om tilgivelse,håpe at vedkommende ikke blir traumatisert av hendelsen og at dere kan jobbe samme for å finne respekt for hverandre. ( Nei du kan ikke bare si " jeg respekterer henne"  For det gjør du nemlig ikke når du har gjort noe sånt. Her må du begynne fra scratch igjen ) 

 

det du gjorde er respektløst og uavhengig av hva andre sier til deg så er det ikke greit å gjøre som du har gjort. 

 

Hadde vedkommende gitt uttrykk for at dette er noe de liker og dermed "samtykker" så ville du ikke vært i denne situasjonen engang.  Det er forskjellen..

 

Når det er sagt så gjør alle feil. Noen mer enn andre, noen mer brutale enn andre. Mitt råd blir " You live and you learn " 

 

Psykolog kan nok også være behjelpelig for deg.. Ikke undervurder hjelpen fra en som ser ting fra utsiden.



Anonymous poster hash: fe95e...aa0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...