Gå til innhold

SE T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med "13 sekunders trikset" blir alt sånt ekstra fjernet.

wtf? :)

 

og en ting til.. det standard blinke-lyset som er på de fleste SE mobiler, er det sant at det finnes på menyknappen? lyser det fremdeles blått når man har aktivert BT osv?

Lenke til kommentar

Gå til master reset. Trykk yes og tell til nøyaktig 13 sec. Ta så ut batteriet på det 13 sekundet. Da skal alt unntatt det absolutt nødvendige være igjen. Har ikke testet det selv.

Søk etter "13 sec trick" på esato.

 

Det er et LED-lys på menyknappen/joysticken, men den lyser bare når batteriet er svakt tror jeg.

Lenke til kommentar
hehe.. :D

 

lyser det bare når det er dårlig med batteri? kjipt.. :)

det er jo en av tingene SE har hatt lenge..

 

Har ikke vært lys på joysticken før. Lyser rødt når batteriet blir dårligt. Synes det er coolt jeg.

 

har vært litt prat om å få det til å lyse hele tiden på esato. Ikke fått med meg om de fikset det. Søk litt.

 

levex: Gode gamle t68 :)

Lenke til kommentar
Har ikke vært lys på joysticken før.

nei, det vet jeg..

 

men det har jo som regel alltid vært et lys som blinker hele tiden, raskere når man får melding, og blått når man har aktivert BT :D

 

men det blir vel ikke akkurat et savn.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Da må du nok vente lenge... T610 har for lite minne til at dette ville vært brukbart (minnet varierer fra 900Kb til 2MB avhengig av operatør).

 

MSN-klienter finnes jo allerede som 'Generic', prøv f.eks et søk på midlet.org, de funker høyst trolig på T610 også.

 

Hmmm det går ann å filme med 7650.... Den har også bare 2Mb minne. Når man rensker T610 for spill, bilder og themes og annet dritt så har man rundt 1,5 og leke seg med ihvertfall.

 

Har prøvd generic messenger klientene men ingen av de funker :grumpy:

Lenke til kommentar

 

Hmmm det går ann å filme med 7650.... Den har også bare 2Mb minne. Når man rensker T610 for spill, bilder og themes og annet dritt så har man rundt 1,5 og leke seg med ihvertfall.

 

Har prøvd generic messenger klientene men ingen av de funker :grumpy:

 

Har ikke 7650 4 MB minne da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...