Gå til innhold

3D Mark06 scores på bærbare! Hva fikk du?

Anbefalte innlegg

Asus X77JA (Samme som asus N71JA)

intel core i5-430M

4Gb DDR3

ATI HD5730 1gb DDR3

7905 3dmark06

Fornøyd med den eller? Har tenkt å kjøpe den selv. Veldig billig til å ha så bra hardware syntes jeg.

Tror jeg var uheldig og fikk en med hardwarefeil på trådløst nettverkskort/antenne. Får kun signal 2-3m fra ruter, så jeg har sendt den i retur som DOA.

Ellers er det en super maskin, beste tastatur, pekeplate, ytelse osv jeg har hatt på en bærbar PC. Noe svak batteritid (2 timer på strømsparing, snau time med spilling).

Har skrevet noe mer om tester osv her: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=452722

Design og byggekvalitet virker å være svært bra. Mange fine bilder her: http://go.notebookreview.com/?id=525X832&a...1%2F00001602%2F

Jeg finner et galleri på notebookinfo.de med X77JA:

X77JA

Men det er altså N71VN-modellen som selges under navnet X77JA på f.eks. komplett.no? De ser jo unektelig ganske forskjellige ut (likte designet på N71VN-modellen du har linket til mye bedre).

X77JA som selges hos komplett = N71JA, bare at du ikke får med bæreveske og mus. Denne igjen er lik N71VN modellen som jeg linker til.

Videoannonse
Annonse
X77JA som selges hos komplett = N71JA, bare at du ikke får med bæreveske og mus. Denne igjen er lik N71VN modellen som jeg linker til.

Ok, takk for svar. Jeg har tenkt mer og mer på denne modellen.

I denne posten grubler jeg over to andre alternativer i tillegg (Multicom Compal NBLB2 og ACER Aspire 5942G), men syns Asusen ser best ut og har jo minst like bra specs (hvis ikke best) til den prisen.

Har du fått igjen maskinen fra service, forresten?

Og så lurer jeg på om det følger med Win7 DVD eller om den ligger på en egen gjenopprettingspartisjon? Det er fristende å installere fra scratch og dermed fjerne all unødvendig, medfølgende mykvare.

EDIT: Ringte komplett. Win7 ligger på egen partisjon. De bekreftet også at modellen ser lik ut som N71JA.

EDIT2: Og herved bestilt :grin:

Endret av cockpit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...