Gå til innhold

[Løst]Bedre nettilgang på siden min?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg driver en internetside der det er en god del folk som spiller.

Problemet er at siden er fryktelig treig, og lagringen er ikke på topp.

 

Jeg leier nå server og altting fra one.com, og spørsmålet mitt er følgende;

Veit dere om en bedre plass å leie fra?

Det jeg ønsker er 10 GB lagring, og en så kjapp nettside som mulig.

Hva er beste mulighet, og hvor leier jeg?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spør kanskje ekstremt dumt nå, men hva er det egentlig som bestemmer hastigheten på siden min? x)

 

Ser at den beste på servetheworld har 6 GB lagring, og Dataoverføring: 300 GB

 

Om jeg vil ha kjappest mulig side, er det størst mulig dataoverføring jeg skal da se etter?

Lenke til kommentar
Jeg spør kanskje ekstremt dumt nå, men hva er det egentlig som bestemmer hastigheten på siden min? x)

Det kommer helt ann på applikasjonen du kjører på serveren. Er den CPU-intensiv, så må du naturlig nok ha mye CPU-kraft, krever den mye minne, så burde du ha nok av det, osv. Som regel er det ganske mye mer å hente ved å optimalisere applikasjonen enn å oppgradere server, med mindre førstnevnte allerede er gjort. Har selv en VPS-løsning fra Servetheworld og de er absolutt å anbefale. På VPSene får du et garantert antall MHz CPU og MB RAM, som regel gjennomsnittlig litt mer enn angitt, hvilket er vesentlig bedre enn hva du er i nærheten av å få på en shared host.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

De fleste tilbyr vel managed VPS også mot et lite tillegg... Dvs at du får kraften og friheten til en VPS, men at de hjelper deg med oppsett og vedlikehold.

 

Hvis det ikke er så nøye hvor i verden det ligger så har www.webhostingtalk.com et forum dedikert til tilbud fra leverandører. Der er det ofte steals å finne...

 

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...