Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Solfilm til frontruta?


RAYJO

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter solfilm til frontruta,helst ferdig tilpassa, vet det ikke er lov men jeg ser ikke logikken i det, må jo være bedre å se litt enn ingenting spesielt nå som sola står lavt på himmelen.

Skal ha det på en X-trail 2005 mod 2.2 dci. Noen som vet om nettsteder ol? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da er det bedre å se dårlig hele tiden når sola ikke står lavt også, det var jo kjempe logisk...

Siden det ikke er lov er det tvilsomt om det er noen norske steder som selger det, hvertfall som er nogenlunde seriøse. Anbefaler at du lar noen som driver med det setter det på siden det er viktig at arbeidslokalet er absolutt rengjort og støvfritt for å oppnå et godt resultat. Men siden du ikke er så opptatt av å se ut er du sikkert ikke opptatt av at det skal se ut heller..

Lenke til kommentar

Skulle vel fan ikke ha det på hele frontruta :nei: tenkte på ei smal remse helt i overkanten av ruta for å unngå at sola sniker seg i mellom solskjermene bla....Jeg spurte om noen viste om nettsteder ol ingenting annet. Trenger ikke noen moralpreken!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Da hadde jeg forklart ting bedre neste gang, istedet for å hisse meg opp i ettertid. Det er ikke lett å forstå at du mener en remse øverst på ruta utifra hva du skriver i første post.

That being said; Skift frontruta til en rute med toning øverst. :)

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, Feiltema har solfilm for montering oppe i frontruta. Monterte filmen selv i en varebil for noen år tilbake, den ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet (tones jevnt fra mørk til lysere, men tones ikke helt ut til null). Må tilpasses slik som med vanlig heldekkende solfilm, men med litt tålmodighet er det ikke en vanskelig jobb. Men, som for meg, belag deg på å måtte fjerne filmen ved eventuell kontroll :tease: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...