Gå til innhold

Heavy Rain 349,- på Elkjøp 24.feb


gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ingen ting. Får opp "Betalingen ble avvist på grunn av for mange forsøk. Vennligst prøv igjen senere" Sist jeg prøvde var i går tidlig, hvor jeg da skreiv in riktig personnummer, men ennå fikk "ikke godkjent".

 

Edit, betalte over kort istedenfor.

Endret av Slush1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hadde ikke kjøpt fra elkjøp eller lefdal for å spare 100 kr. Når Forza Motorsport 3 kom var det veldig billig hos disse butikkene, men det tok 1 hel uke etter release for de fleste før det kom i postkassa.

 

Hvis det samme skjer med dette spillet er det ikke verdt 100 kr...

Lenke til kommentar
Hadde ikke kjøpt fra elkjøp eller lefdal for å spare 100 kr. Når Forza Motorsport 3 kom var det veldig billig hos disse butikkene, men det tok 1 hel uke etter release for de fleste før det kom i postkassa.

 

Hvis det samme skjer med dette spillet er det ikke verdt 100 kr...

 

 

Det spørs jo litt når man bestilte det også. Hvis man bestiller fra Elkjøp nå, så JA, da kan det ble litt forsinket pga det er noen tusen andre som er før deg på prioriteringslisten. Men bestilte man for 1-2 måneder siden, og er litt høyt oppe på listen har du det nok i postkassen samme dag som release. Hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Forza 3 ihvertfall 1 mnd. før release.

 

Men det var en stor tråd her på forumet og alle som hadde bestilt fra Lefdal og Elkjøp (som igrunn er samme butikk) fikk spillet 1 uke etter release.

 

Jeg har uansett tenkt å stå utenfor døra hos Elkjøp på Lørenskog kl. 10 den 24. siden jeg jobber 500 meter unna butikken. Så får jeg se om de har noen limited edition til salgs der. Ellers blir det bare den vanlige utgaven.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm.. La merke til at Elkjøp oppdaterte nettsiden nylig og at Heavy Rain special edition ble fjernet fra listen, kun det ordinære spillet er til salgs nå.

Har enda ikke fått det fra de kjappe avsenderne på Elkjøp og lurte på om du viste om det faktisk blir special edition jeg vil få eller ei, det blir litt surt å få noe annet enn det man har bestillt.

Lenke til kommentar

Det med forsinket levering kan ha med at det er flere kjøpere enn det som er mulig og få tak i. Jeg jobber selv i Elkjøp og jeg vet at det kan bli større pågang av spill enn forventet. Det tar noen dager til vi får inn nye partier og da sendes det videre. Som regel er det lurt og kjøpe spillet i butikken. Elkjøp og Lefdal er ikke samme butikk, men eies av de samme, men det gjør ikke at vi ikke konkurrerer om og være bedre enn hverandre.

Lenke til kommentar

Spørsmålet gjaldt da mer om hvilken versjon av spillene som kunne forventes å komme i postkassa enn leveringstiden. Jeg håper bare på at special edition kommer siden det var den som ble bestillt og ikke førsteutgaven.

Jeg vet da fra før at elkjøp ikke akkurat er slik som cdon som kan levere innen to -tre dager, men en uke eller to er ikke uvanlig for dem.

Fedex har vært tingen :thumbup:

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Heavy Rain speical edition på elkjop.no samma dag som tilbudet

kom en gang i januar. Fikk epost om at den var sendt på onsdag, idag hadde jeg fremdeles ikke mottatt den, tar kontakt med kundeservice og får vite at det har skjedd en teknisk svikt i systemet, spillet har ikke blitt sendt enda, de har ikke flere Special Editions kun vanlig utgave som kommer den 12 mars, som jeg må ta til takke med ARGHHH

 

Hadde jeg bestilt i februar eller noe så ville jeg skjønt det med for mange bestillinger, men jeg bestilte den jo allerede i januar, for noe dritt.

 

Men så skal det sies at jeg for refundert alle pengene mine samt at jeg for vanlig editon GRATIS når den kommer 12 mars på lager(enda mer venting), men likevel jeg ville ha Special Edition heslt, utrolig kjipt de løy til og med forrige uke og sa den var sendt kommer i Posten snart

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Heavy Rain speical edition på elkjop.no samma dag som tilbudet

kom en gang i januar. Fikk epost om at den var sendt på onsdag, idag hadde jeg fremdeles ikke mottatt den, tar kontakt med kundeservice og får vite at det har skjedd en teknisk svikt i systemet, spillet har ikke blitt sendt enda, de har ikke flere Special Editions kun vanlig utgave som kommer den 12 mars, som jeg må ta til takke med ARGHHH

 

Hadde jeg bestilt i februar eller noe så ville jeg skjønt det med for mange bestillinger, men jeg bestilte den jo allerede i januar, for noe dritt.

 

Men så skal det sies at jeg for refundert alle pengene mine samt at jeg for vanlig editon GRATIS når den kommer 12 mars på lager(enda mer venting), men likevel jeg ville ha Special Edition heslt, utrolig kjipt de løy til og med forrige uke og sa den var sendt kommer i Posten snart

 

 

Hm.. Jeg hadde også bestilt den ganske tidlig. Ringte i dag for å høre status og hvilke spill jeg ville få (så nylig på elkjop.no at det bare var den ordinære som ble solgt).

Jeg skulle få en mail eller telefon i løpet av dagen om hvilke spill jeg får og når tid. De hadde ikke nok special edition på lageret enn hva som ble bestilt av kunder så de var nok ikke forutsett på det store salget.

Men men, får jeg ikke noe telefon eller mail så vil jeg forhåpentligvis få spillet innen helgen, eller over helgen..

Uansett så gjør de det godt med gode løsninger til kundene.

Lenke til kommentar

Dette er det jeg fikk da jeg sendte dem epost 1.mars

 

Hei og takk for din henvendelse.

 

Denne kom dessverre inn til oss 2 dager for sent. Alle spillene er nå sendt ut skal komme i posten idag eller imorgen.

 

Beklager det som har skjedd.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

 

Ronny

Kundesenteret

 

Og fremdeles har jeg ikke fått spillet enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...