Gå til innhold

Småprat rundt Bioshock 2 !


Anbefalte innlegg

Den 9. februar blir Bioshock 2 lansert. Personlig gleder jeg meg til dette spillet, men for mange vil Windows Live / steam være en begrensning. Hva syntes du om dette?

Som de sier i en artikkel på spillverket.no "Har du ikke Games for Windows Live, får du ikke lagre spillet ditt". Kjipt ?

Personlig liker jeg ikke "Games for Windows Live" i det hele tatt, så hvis steam versonen av Bioshock 2 blir like bra som det Modern Warfare 2 "opplegget" var, er nokk steam et godt alternativ.

 

Les gjerne spillverket.no's artikkel om spillet: Link!

 

For de som lurer så er dette systemkravene:

 

OS: Windows XP, Vista, Windows 7

Prosessor: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz eller bedre, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor eller bedre

Minne: 2GB

Grafikkort: NVIDIA 7800GT 256MB eller bedre, ATI Radeon X1900 256MB eller bedre

DirectX: DirectX 9.0c

Harddisk: 11GB ledig plass

Lyd: 100% DirectX 9.0C-kompatibelt lydkort eller integrert lydkort

 

Bioshock-dukke-540x283.jpg

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved et kjøp via Steam må man forholde seg til både Steam og GFWL. I tillegg en dryg kopibeskyttelse som stikker kjepper i hjulene for de som akter å installere spillet flere ganger. Noen av oss bruker faktisk noen måneder på et spill og får også innimellom behov for å formatere diskene sine. Med BS1 hadde jeg dette problemet da et eller annet feilet under installasjon og jeg dermed måtte gjøre dette flere ganger. Løsningen ble såvidt jeg husker en crack ved et par tilfeller.

 

Spillet gleder jeg meg forøvrig til og GFWL har jeg da sameksistert med før selv om jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar

Så man slipper på ingen måte unna GFWL ? Med mindre man går utenom loven? Det er sånne ting som får folk til å ønske å piratkopiere spillet.

 

Da Modern Warfare 2 ble lansert var jeg ganske skeptisk til det med Steam, men syntes nå etter å ha brukt det en stund, at det fungerer veldig fint.

Lenke til kommentar
Den 9. februar blir Bioshock 2 lansert. Personlig gleder jeg meg til dette spillet, men for mange vil Windows Live / steam være en begrensning. Hva syntes du om dette?

Som de sier i en artikkel på spillverket.no "Har du ikke Games for Windows Live, får du ikke lagre spillet ditt". Kjipt ?

Personlig liker jeg ikke "Games for Windows Live" i det hele tatt, så hvis steam versonen av Bioshock 2 blir like bra som det Modern Warfare 2 "opplegget" var, er nokk steam et godt alternativ.

 

Les gjerne spillverket.no's artikkel om spillet: Link!

 

For de som lurer så er dette systemkravene:

 

OS: Windows XP, Vista, Windows 7

Prosessor: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz eller bedre, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor eller bedre

Minne: 2GB

Grafikkort: NVIDIA 7800GT 256MB eller bedre, ATI Radeon X1900 256MB eller bedre

DirectX: DirectX 9.0c

Harddisk: 11GB ledig plass

Lyd: 100% DirectX 9.0C-kompatibelt lydkort eller integrert lydkort

 

Bioshock-dukke-540x283.jpg

Gleder meg til dette spillet:)

 

Men så lenge du er eieren av spillet, så har du vel lov til å cracke det? Da burde ikke GFWL være noe problem.

Lenke til kommentar

Ser man det. Nok et spill som vil bli lastet ned...

Det som jeg finner komisk med dette her er at når jeg ser på spillene mine så har jeg langt flere eldre spill en nye. Hvorfor??

Vel. de gamle spillene så legger jeg i cd`n. install. Og spill.

 

Nye spill? Install. connect. log in. create user account. Forgot password or username?. Fail to connect to server cant verify the copy of the game, please try and reinstall. Game cant be saved since you are not logged into your "blabla" account.

 

og den lista der blir bare lengre og lengre.

 

Hva med oss som ikke har et 100% prosent stabilt internett. og nettet går ned. Nå ja. får ikke kommet meg på nettet. så får jeg ta å spille litt da for å få tiden til å gå. Eller vent!! kan jo ikke det for jeg må ha internett tilgang for å spille for jeg må jo verifisere mitt spill hver forbanna gang jeg skal spille.

 

Løsning?

 

Torrent - download - 5 min jobb med crack - spill, lagre, raskere oppstart av spillet, og sist og ikke minst. Jeg har ikke motatt noen form for betaling av verken, Games for windows live eller steam for at de skal få lov av meg å ha sin program vare på min maskin. min HD som jeg har kjøpt å betalt. Skal de få lov til å oppta plass på den uten å betale meg, samtidig som jeg skal og må godta deres møkk for å spille et spill jeg vil ha og spille? logisk??? :s

 

Den dagen de betaler meg en sum kroner, skal jeg kjøpe spillene og installere de andre sakene som ikke har noe med spillet å gjøre som games for windows live og steam osv osv. frem til den dagen kommer. så blir det kun pirat spill på meg.

 

Blir for dumt at jeg må ha nett tilgang for å få lov til å spille et spill jeg har kjøpt å betalt.

 

 

 

Download - crack = mindre hodebry og mindre jobb en å kjøpe orginalt.

 

 

Nei utviklere. gå tilbake til den gode gamle løsningen. da vil nok folk kjøpe flere spill også for det er ikke irritasjons elementer inne i bildet.

 

Flinke til å lage grafiske ting er de, og saker og ting som lager hodebry for den lovlydige borger. men de kan jo nada om mennesker...

 

Jaja. skal jo ikke klage. sparer penger på sånt. skal de lure meg så lurer jeg dem. enkelt og greit.

Endret av WigNut
Lenke til kommentar
Må si meg enig der, men vet ikke hvordan reglene er.

Tipper at å kopiere spillet er helt ok, så lenge det ikke blir gitt videre !

Noen som veit hvordan reglene for dette er ?

:hmm:

 

 

 

Så lenge du har en lovlig kopi av spillet kan du laste ned en kopi av det eller laste ned en crack.

 

PS!!!!!! så sant det ikke står en meget fin linje i "kjøpe kontrakten" som du må godta for å installere spillet. og den linjen er: " ikke lov til å redigere eller installere programmet / programvaren som vil få spillet til å fungere på en ikke orginal måte "

 

har du den fine linja der, eller en som er lik den. har du ikke lov til å laste ned crack eller en cracket kopi av spillet. Da du vil modifisere spillet og spillet vil ikke fungere på en orginal måte.

Lenke til kommentar

Før: Installerte Command & Conquer, digget installeringsbildene og startet spillet.

 

Senere: Installerte Half-Life 2. Ventet i seks måneder på internett-tilgang. Gikk lei i mellomtiden.

 

En stund senere: Installerte Saint's Row 2. Ventet i en time på å logge meg inn i Steam for å spille offline. Svært dårlig første inntrykk, for å si det mildt.

 

Enda en stund senere: Installerte GTA4. Kranglet med både GFWL og Social Club, og var egentlig drittlei før jeg i det hele tatt startet spillet.

 

Nå: Xboks.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...