MrAvionics Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hei. Hvis jeg skal registrere en avregistrert moped, må jeg vise den på biltilsynet da eller trenger jeg bare å ta med vognkortet? Den ble avregistrert i sommer.. Og ett sprøsmål til: De som de selger nye av samme type er ikke registrerbare lengere, vil jeg få registrert den gamle som var kjøpt mens de var registrerbare? Har jo vognkort del 12 liggende så da får jeg vel registrert den?
daruu Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Trenger vel bare å ta med vognkortet ja (så sant det står på deg) Må sikkert betale for nytt skilt da, oppebarer det vel bare i 3 mnd, samt årsavgift. Mulig du må ha forsikring også først? Sålenge den har vært registrert engang skulle det gå å registrere den igjen, vil jeg tro. Du trenger jo ikke å spørre om det heller
MrAvionics Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Skrevet 21. januar 2010 Ok, takk. Da satser jeg på det. Takker igjen!
1totre Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Ok, takk. Da satser jeg på det. Takker igjen! Hvis den ble avregistrert på grunn av at den ble tatt med trim trenger du å vise den på Vegstasjonen, men hvis den bare er avregistrert av andre grunner så trengs det ikke å vises
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå