Gå til innhold

løpte nettop 5,1 Km på 30 min.. er det bra ?


Anbefalte innlegg

avs : 5,1 Km treadmølle uten stigning 12 - 14 - 16 km i snitt

tid : 30 Min

+ 150 crunches/situps \\\ 5 x 30

120 pushups \\\ 4 x 30

 

 

kom nettop fra 3-mnd skadde, begynte å trenne på mandag/ 3 gangen med idag

jeg trente sefølgelig roligere på mandag enn tirsdag og litt roligere på tirsdag enn idag...

 

jeg spiller fotball, tror dere at det er bra å trenne sånt før jeg begynner på fotball igjen.

en annen ting, har jeg sjanse å få 6 pack om noen månder om jeg fortsetter med det samme.

jeg spiser 4 måltider daglig, men ikke faste måltider, liksom ikke i samme tid hverdag

Endret av justlikethat4rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer helt an på, for å få en six-pac må du ha veldig lite fett og spise nok proteiner og jeg vet ikke hvordan du ser ut fra før heller..

Tror den styrketreningen din er altfor hard eller for fort hver dag, prøv å ta så mange repitisjoner du kan 2-3 ganger hver dag saakte (1001-1002-1003)

 

du menner at jeg skal ta styrketreninen lit saktere, men du mente ikke at jeg skulle ta 1003 rep vel.-- er det bedre å ta 15 sakte, liten pause 15 til med samme tempoet--

eller mente du at jeg skulle liksom fordele utover hele dagen,, f.eks: 2 x30 morgen, 3-30 på dagen, osv. jeg kan sikkert ta 8x30 gjennom hele dagen, liksom så mange jeg orker

Lenke til kommentar

Hehe, ingen som forstår at det er galt i å diskutere og kommentere dette innlegget?

 

Altså 5km på 30 min på bane er ikke veldig stort.

 

5km på 30 min med stor stigning er derimot bra.

 

Blir for dumt å kommentere og svare på dette om du ikke kommer med slike opplysninger;)

 

Btw alle har en six-pack og 8-pack.

Problemet er å få disse musklene synlige.

 

Sliter litt med det samme selv..

Endret av Justice123
Lenke til kommentar
Btw alle har en six-pack og 8-pack.

 

Nei.. Det er gentetisk bestemt, noen bodybuildere har bare 2 pack (og ja,de har fett prosent nede mot %2-7) andre har 6-8 pack.

 

Eeehh? Kan ikke si at jeg er noen ekspert innefor medisin eller i et bestemt bodybuilder miljø, men så lenge vi ikke snakker om VELDIG store genetiske feil, har stort sett alle menn samme muskler, og alle kvinner samme muskler.

Problemet, som du var inne på er fettprosenten, altså du har for mye fett på kroppen til å få frem disse musklene.

De er jo der, fordi det er helt vanlige magemuskler...Samme som å si at ikke alle har biceps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...