Gå til innhold

Elkjøp - T610 - Abyss Blue


Anbefalte innlegg

Det er skikkelig rart. Jeg syntes telefonen så skikkelig stygg ut til å begynne med, men nå er den griselekker! Gleder meg til den kommer. Prøvde p800 i dag, men den ble for stor.

 

Det er sånn med godt design vet du.. ser uvant ut i starten, men når du blir vandt til det ser det bare bedre og bedre ut. En grow'er  :)

 

Merkelig... Må vende seg til den liksom! :)

 

design1.jpg

 

:D

Må nesten slenge meg med i "jeg-syntes-SE T610-var-stygg-klubben"!...

Det tar litt tid å vende seg til den, i starten syntes jeg som sagt at den ikke var noe fin.

Men nå så har jeg til og med bestilt en!

 

(men når den kommer er jo en annen sak... :roll: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes telefonen har alltid vært lekker jeg :) Legger merke til at noen folk bytter mening angående en mobil når den er "populær" på et forum (ikke bare på amobil) men sånn generelt gjelder det masse annet (data, pcskjerm) :roll:

 

Ellers så var spørsmålet mitt egentlig om det er noen som har den feilfrie T610 eller finnes den ikke enda ? Er jo utsatt i Norge, men hva med svenskegrensa da ? Har såå lyst på den mobilen :) Og en ting til, hva slags "OS" kjører mobilen ? kan du for eksempel installere programmer på den ?

håper det, men den er SÅPASS attraktiv fra før av at det egentlig ikke spiller noe rolle :smile: :yes:

Lenke til kommentar
SE Nordic Support senter sier at T610 og P800 kommer i nye farger til høsten.
røde og blå T610 og grey P800 da?
Ja.

 

Kjipt å måtte vente så lenge... Må ha den før 1. august, så jeg har bestillt en i Aluminium Haze fra Telebutikken til 1910,- men Netcom TALK (12 mnd. binding)...

 

design6.jpg

 

Ja, den er svært lekker i aluminium også... :D Den rød blir litt "dollette", og jentete...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Synd at den finnes bare i aluminium nå. Jaja...jeg får vel bestille likevel da. Er telebutikken billigst med Young Talk? Koster 2400 der.

Lenke til kommentar
Synd at den finnes bare i aluminium nå. Jaja...jeg får vel bestille likevel da. Er telebutikken billigst med Young Talk? Koster 2400 der.

 

Tror det ja...

 

Har T610 HSCSD? Her på https://prisguiden.no/vis_produkt.php...product_id=2996 står det at den ikke har det, men på http://www.esato.com/phones/index.php?phone=74 står det at den har det. Hva stemmer?

 

design3.jpg

Til uvitende: Den lille sølvfargede prikken til høyre for kameraet er til å se speile seg selv i når man tar bilde av seg selv. Man finner samme funksjonen på f.eks. Panasonic GD87.

Lenke til kommentar
Jeg synes telefonen har alltid vært lekker jeg :) Legger merke til at noen folk bytter mening angående en mobil når den er "populær" på et forum (ikke bare på amobil) men sånn generelt gjelder det masse annet (data, pcskjerm) :roll:

 

Ellers så var spørsmålet mitt egentlig om det er noen som har den feilfrie T610 eller finnes den ikke enda ? Er jo utsatt i Norge, men hva med svenskegrensa da ? Har såå lyst på den mobilen :) Og en ting til, hva slags "OS" kjører mobilen ? kan du for eksempel installere programmer på den ?

håper det, men den er SÅPASS attraktiv fra før av at det egentlig ikke spiller noe rolle :smile: :yes:

 

T610 kjører samme OS som t68i, men selvfølgelig i oppgradert og spesialskrevet utgave.

Lenke til kommentar

...?????????

 

Sitter her med hånden på hjertet, har ikke lyvekors noe sted....

 

T610 er den vakreste telefonen jeg har hatt, den eneste som slår den er N7250.

 

Stilren(litt retro)

Suveren finish

God tyngde

Stor og godt utnyttet skjerm

Passe store knapper

 

Yep den er vakker!!

Lenke til kommentar
...?????????

Sitter her med hånden på hjertet, har ikke lyvekors noe sted....

Vel, da er jeg alt annet enn enig med deg :) Telefonen er stilig pga sitt enkle utseende, men absolutt ikke vakker.

 

Mobilen er vakker, tøff, men samtidig sofistikert, den er stilig og det firkantede designet er, som andre har sagt, ganske retro. Skjermen er så stor som mobilen tillater det, og (ihvertfall innendørs) er skjermen nydelig å se på!

Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig kjøpt T610, men så falt valget på N3650 pga. Minnet og Symbian.

T610 kommer til å bli en telefon man kan se på hvert gatehjørne.

Kult? Kansje.

Men en ting som er sikkert at at jeg skal ha den telefonen så fort den kommer i blå.

 

:p:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...