Gå til innhold

Elkjøp - T610 - Abyss Blue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har elkjøp t610 i det hele tatt da?

 

De hadde den ikke på elkjop.no for et minuttsiden

 

Grunnen til det kan være at Elkjøp ikke legger ut noe i forkant av når de kan selge... Kan være, er ikke sikker...

 

å ja. hehhe, leste den ordentlig nå jeg, så ikke ? tengen istad. nope, de får ikke inn deksler før 1 - 2 månder....

 

Går det ann å bytte deksel??

Så jeg kan kjøpe den nå i sølv, og kjøpe blå senere?

 

Det går'ke ann å skifte deksler... Det har noe med at skjermen ikke tåler det. Kanskje hvis du leverer den inn?

 

Tenk over det du, til du har bestemt deg!

 

Venter i spenning!!! Den er jo dritlekker!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe som helst om når de andre fargene settes i produksjon og kommer ut på markedet, men vil kanskje tippe at de begynner å produsere dem i løpet av sommeren og så kommer de kanskje til høsten...

 

Er som sagt ikke noe jeg vet, bare ren gjetting. De vil nok få ut nok utgaver av telefonen for å tilfredsstille etterspørselen før de satser på fargene.

Lenke til kommentar
Tror det var snakk om 4 til 6 uker etter at de første t610 ble sluppet. De første t610 kom for en uke eller to siden så det er en måned eller noe sånt til de andre fargene kommer hvis det stemmer.

 

Siden T610 er utsatt, så kommer de vel nokså likt ut i Norge. I Aluminium Haze, og det andre. (?)

Lenke til kommentar
Det er skikkelig rart. Jeg syntes telefonen så skikkelig stygg ut til å begynne med, men nå er den griselekker! Gleder meg til den kommer. Prøvde p800 i dag, men den ble for stor.

 

Det er sånn med godt design vet du.. ser uvant ut i starten, men når du blir vandt til det ser det bare bedre og bedre ut. En grow'er :)

 

Merkelig... Må vende seg til den liksom! :)

 

design1.jpg

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...