Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]R.L.E noen oppgaver


Anbefalte innlegg

Hva bygger håpet på. Ifølge apostelen paulus i romerbrevet.

 

Hva vil skje på dommens dag ifølge koranen?

 

Hva er hovedforskjellen på synet på døden mellom kristendommen, jødedommen og islam på den ene siden og buddhismen og hinduismen på den andre?

 

Kan du forklare forskjellen mellom det kristne og islamske synet på gud?

 

Hva tror du grunnen til at flere og flere i vår del av verden ikke har et religiøst livssyn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva bygger håpet på. Ifølge apostelen paulus i romerbrevet.

 

Hva vil skje på dommens dag ifølge koranen?

 

Hva er hovedforskjellen på synet på døden mellom kristendommen, jødedommen og islam på den ene siden og buddhismen og hinduismen på den andre?

 

Kan du forklare forskjellen mellom det kristne og islamske synet på gud?

 

Hva tror du grunnen til at flere og flere i vår del av verden ikke har et religiøst livssyn?

 

Jeg ville lagt dette spørsmålet under Religion, filosofi og livssyn.

Lenke til kommentar
Det står i boka di :)

ja jeg vet det står i boka mi men jeg er lat som faen og orker ikke å finne det xD

 

Hva bygger håpet på. Ifølge apostelen paulus i romerbrevet.

 

Hva vil skje på dommens dag ifølge koranen?

 

Hva er hovedforskjellen på synet på døden mellom kristendommen, jødedommen og islam på den ene siden og buddhismen og hinduismen på den andre?

 

Kan du forklare forskjellen mellom det kristne og islamske synet på gud?

 

Hva tror du grunnen til at flere og flere i vår del av verden ikke har et religiøst livssyn?

 

Jeg ville lagt dette spørsmålet under Religion, filosofi og livssyn.

jeg vet ikke ossen jeg leger det inn i forskjellige katogorier -.-

Lenke til kommentar

Kommer og rydder opp jeg :)

 

Flytter denne til Skole og leksehjelp. Hadde denne tråden faktisk hatt et mål utover det å få konkrete svar på flere skoleoppgaver hadde den fortjent en plass i Religion og livssyn, men dette inviterer ikke akkurat til debatt.

 

Vil forresten anbefale deg å faktisk åpne boka di eller i det minste gjøre et liite søk på google hvor svarene dine sannsynligvis dukker opp ganske fort. Etterhvert så blir man faktisk nødt til å gjøre leksene selv ;)

Lenke til kommentar
Kommer og rydder opp jeg :)

 

Flytter denne til Skole og leksehjelp. Hadde denne tråden faktisk hatt et mål utover det å få konkrete svar på flere skoleoppgaver hadde den fortjent en plass i Religion og livssyn, men dette inviterer ikke akkurat til debatt.

 

Vil forresten anbefale deg å faktisk åpne boka di eller i det minste gjøre et liite søk på google hvor svarene dine sannsynligvis dukker opp ganske fort. Etterhvert så blir man faktisk nødt til å gjøre leksene selv ;)

jada jada xD

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kommer og rydder opp jeg :)

 

Flytter denne til Skole og leksehjelp. Hadde denne tråden faktisk hatt et mål utover det å få konkrete svar på flere skoleoppgaver hadde den fortjent en plass i Religion og livssyn, men dette inviterer ikke akkurat til debatt.

 

Vil forresten anbefale deg å faktisk åpne boka di eller i det minste gjøre et liite søk på google hvor svarene dine sannsynligvis dukker opp ganske fort. Etterhvert så blir man faktisk nødt til å gjøre leksene selv ;)

jada jada xD

 

 

Noen som kunne ha hjelpet meg også? PÅ RLE?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...