ZnappHansken Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Yo, eg har en Steam account som eg hadde glemt passordet til, men så husket eg det for et par dager siden. Men nå Preload-Complete, der som det før stod 100%-ready på Counter.Strike 1.6. Noen som vet hvorfor, eller hva jeg kan gjøre for å fixe det? Takker for svar...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Da har du cs, men du har ikke spillet aktivert på kontoen. Du må kjøpe CS på nytt, som du får beskjed om når du dobbeltklikker på spillet.
ZnappHansken Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Da har du cs, men du har ikke spillet aktivert på kontoen. Du må kjøpe CS på nytt, som du får beskjed om når du dobbeltklikker på spillet. Men eg hadde aktivert det. Men etter eg ikke var innpå kontoen min på over 100 dager går det ikke an å spille det mer.
Reeve Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Hvis det er som du sier, kan det hjelpe å sende mail til Valve. Jeg tror imidlertid at det ender med at du må kjøpe CS på nytt. CS er ikke dyrt, det er vel 8 euro Steam tar for det nå? 1
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Da har du cs, men du har ikke spillet aktivert på kontoen. Du må kjøpe CS på nytt, som du får beskjed om når du dobbeltklikker på spillet. Men eg hadde aktivert det. Men etter eg ikke var innpå kontoen min på over 100 dager går det ikke an å spille det mer. Bare tull. Du har aktivert på en annen konto eller ikke aktivert i det heletatt. Jeg har hatt en inaktiv konto i over 2 år, og spillene er der fortsatt.
ZnappHansken Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Da har du cs, men du har ikke spillet aktivert på kontoen. Du må kjøpe CS på nytt, som du får beskjed om når du dobbeltklikker på spillet. Men eg hadde aktivert det. Men etter eg ikke var innpå kontoen min på over 100 dager går det ikke an å spille det mer. Bare tull. Du har aktivert på en annen konto eller ikke aktivert i det heletatt. Jeg har hatt en inaktiv konto i over 2 år, og spillene er der fortsatt. Eg vet eg hadde aktivert spillene på den kontoen, brukte den jo i over et år uten problem. Det ville vel ikke stått pre-load complete hvis eg aldri hadde hatt CS på kontoen?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Jo. Det står det når du har et spill installert på dataen, men det ikke er aktivert på kontoen. Trykker jeg på Half Life her, så kommer jeg til siden der jeg må betale. Trykker jeg på CS, så åpner den cs.
ZnappHansken Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Jo. Det står det når du har et spill installert på dataen, men det ikke er aktivert på kontoen.Trykker jeg på Half Life her, så kommer jeg til siden der jeg må betale. Trykker jeg på CS, så åpner den cs. Ja, eg vet det, og sånn stod det på min Counter-Strike før og, men når eg ikke brukte den på en stund, funket det ikke lenger. Vet kordan alt det der funker, lurer bare på hva som skjedde når siden eg ikke kan spille det lenger.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Det skal ikke ha skjedd noe som helst. Fungerer det ikke, sender du mail til steam.
ZnappHansken Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Det skal ikke ha skjedd noe som helst. Fungerer det ikke, sender du mail til steam. ok, skal prøve det. Takk
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Bare hyggelig. Du kan lete i FAQ etter svar også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå