Gå til innhold

Var inne på hacka servere - Få tilbake orginal XP


Anbefalte innlegg

Lar dette seg gjere?

 

Joina ein server... skaut ein mann og blei plutslig lvl70

Tilbake til lvl 4x ca... hugser ikkje heilt kva level eg var, men hadde nettopp fått ACR våpenet.

 

Var på min 2. prestige...

 

 

Gamer.no og sin 7'er i anmeldelsen blir meir og meir realistisk nå som tida går...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve og se om dette funker:

 

LOST MULTIPLAYER STATS OR RANK

 

If you have recently lost stats or rank in this game, you may be able to recover this information as outlined:

Go to the Steam folder and find the Modern Warfare 2 install folder

Default location: C:\Program Files\Steam\Steamapps\common\call of duty modern warfare 2\

Open the \players\ folder

The multiplayer profile is updated regularly as a .stat file and also includes a backup file.

All original profile files begin with md202ef8d and backup files will begin with md202ef8d.bak

Locate the profile and backup .stat files with the most recent "Date Modified" listed in Windows

Move the profile .stat file to a new location (Creating a new folder and placing it here should be fine)

Rename the backup .stat file and remove the ".bak" from the filename

Launch Steam and re-test this game.

 

Det er egentlig ment for de som har mistet rank helt, men ser ikke hvorfor dette ikke skal funke i ditt tilfelle heller.

Lenke til kommentar

Var noe merkelig som skjedde tidligere.

 

Jeg var ikke online før 20-tiden på mandag, men broderen fikk PM via steam og lurte på om "jeg" ville game med han.

 

Tenkte ikke så mye på det der og da, fordi det kunne vært pga msg'en jeg sendte natt til mandag, men det var det ikke.

 

Jeg ble mer oppmerksom på det da jeg fikk en pop-up melding ingame om at jeg kunne velge å gå videre, men da ville jeg miste min nåværende stats og rank. Og at dette skyldtes at jeg hadde spilt på en annen pc, som jeg ikke har.

 

Skifte veldig fort passord på steam, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
<bilde>

Går ut i fra det er den som det står 47 i der (som eg markerte eg skal da bruke) right?

 

Edit: Feil bilde... rett no...

 

Nei, du ser på høyresiden av navnet der det står "date modified" Finn filene med den nyeste datoen. Det er altså noen av de 4 filene du har på toppen i det bildet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...