Gå til innhold

[Løst]Budsjett PC - Noe alternativ til Antec Sonata III?


Anbefalte innlegg

Av emnetittelen lurer jeg på følgende: Til en budsjett pc, fins det noe alternativ til Antec sonata III - med tanke på pris, PSU og støy/kjøling?

Skal bruke ett HD5850, så må ha en medfølgende PSU som klarer å kjøre dette til ca. samme pris.

Takker for alle svar:)

 

Mvh Even

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen ideer her? :) Eneste jeg kan skjønne er evt. ett Antec Three hundred med en litt større PSU utenom, og mulighet for flere vifter, men vet ikke helt om jeg trenger det?

Evt. er jo HAF 922 på tilbud nå, men de billige PSU'ene er vel bare å styre unna?

 

EDIT: I forhold til Sonata III er det verdt å kjøpe HAF 922, med en Chieftec Super Series 650W istedet? Er vel en 3-400 kr forskjell ca.

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar

Tusen takk for tips :) Skal se gjennom når jeg kommer hjem fra skolen! Forresten, ville det være verdt de ekstra 400 å få Cooler Master HAF 922 og en Chieftec 650W Super series, i forhold til disse? Med tanke på levetid og kvalitet(takler denne 450W du linket til 2x 5850 i CF f.eks?)

 

Tusen takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Nei, altså mest sannsynlig så kommer jeg til å kjøpe HD 5850 Black Edition fra XFX, for så å bytte ut dette når det uansett trenger ett til i CF for å prestere, da HK mitt ikke støtter 2x 16. Men var bare "i tilfelle".

 

EDIT: Jeg har sett litt på det Aerocool kabinettet og det så egentlig veldig bra ut, og med en pris på ca 300kr under f.eks CM HAF 922 mini. Men denne følger det jo bare med en(står 1 på hjemmesiden, men 2 på noen andre sider) vifte på, mens det på HAF 922 følger med 3. Jeg regner med det er greit å ha mer enn en vifte i Aerocool kabinettet også. Da kommer prisen omtrent på det samme, og da om jeg får spørre : Hvilket gir den beste løsningen? :)

 

Takk for svar :)

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar

Man blir jo nesten bare mer og mer forvirret hver gang man leser opp ;) Men fant det til samme pris og (for meg som er student) gratis frakt hos dustin. Sparte over 300kr bare i frakt, så vurderer da og ta en Cooler Master Silent Pro 600W istedetfor chieftecen fra komplett! Takk for hjelpa :)

 

Ble til slutt et CM HAF 922, med CM Silent Pro 600W PSU :) takk for hjelpen :)

Setter denne som løst!

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...